Olivier Creed

camorr
Şimdiye kadar açılmadığına şaşırdım bu başlığın. GIT ve Aventus gibi popüler kokulara imza atmış yaşayan bir efsane.Kendisiyle yapılan bir röportajı paylaşayım.

http://www.independent.co.uk/life-style/fashion/features/sixth-scents-olivier-creed-the-worlds-most-elegant-perfumier-explains-his-art-8513595.html

Re: Olivier Creed

Debussy
Kendisinden sonra Creed'e ne olacak merak ediyorum. Erwin Creed'den pek umutli degilim nedense.

Re: Olivier Creed

camorr
Debussy yazdı
Kendisinden sonra Creed'e ne olacak merak ediyorum. Erwin Creed'den pek umutli degilim nedense.
Benim de 7.jenerasyondan ümidim yok. Gerçi Aventus'ta Erwin imzası da var ama katkısı ne boyutta bilmiyorum. Oğlum şu pipeti getir, şunu karıştır senin adını da yazdırırız demiş olabilir babası

Re: Olivier Creed

Debussy
Hahah hakkaten benim de aklimda ona benzer bir imge olustu :D Virgin Island Water, Orginal Vetiver ve santal da da Erwin'in adi geciyor ayiretten ama original vetiver ve original santal'in benzerleri daha önceden vardi, Erwin'in isleri olabilir bunlar :P Umarim bizi utandirir kendisi, Guerlain soyu falan yalan oldu zaten Creed kaldi bir tek :)