ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU ) ARŞİVLENEBİLİR

ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU ) ARŞİVLENEBİLİR

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
KARŞINIZDA BLACKBIRD - House of Matriarch

http://www.fragrantica.com/perfume/House-of-Matriarch/Blackbird-18776.html

Arkadaşlar isteğe göre bir ya da iki şişe getirteceğim.
Parfüm 60 ml = 300 Dolar + 10 Dolar( Kargo)

Ml : 5 Dolar civarı ML= 12TL

Evet parfüm biraz pahalı ama denemek için 3 er 5 er ml alınabilir. Yeni kokular denemek lazım. Aşağıdaki koyu renkte yazılmış bilgilere dikkat lütfen

2013 Yılının en sexy kokusu seçilmiştir.
Bu arada parfümdeki esans oranı %33 bilesiniz.

1. ŞİŞE
12 ml .......... HOCA
5   ml .......... Deniz Bey (Silverstar )
5   ml ........... Cortesy
3 ml ............. Emrah
5 ml .............. Toyota
10ml ............. DMR
5 ml ......... wwwata
5 ml ......... Doktor Mehmet
5 ml ........ Asumer
5ml  .........besle
5 ml ......... insensible
5 ml. ......... Özlenen adam ( Deniz Mazmancı )

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

felix
Ben ilk defa gördüm bu parfümü Yasin bey.Siz kesin deneyip beğendiniz sanırım dimi:)

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Doğal parfüm üreten bi' Parfüm eviymiş. Buda tabiki fiyatlara yansıyor.
%33 esans oranı müthiş bi' şey olsa gerek. Yeşil notalarla desteklenmiş oud ve deri temalı bi' kokuymuş.
Kahretsin fiyata cesaret edemiyorum. İmkanım olsa direk atlardım.
Tadacak olan arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun iyi günlerde kullansın. Hocam size de hayırlı bölüştürmeler ve satışlar olsun.

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

SilverStar
HAyırlı olsun HOCAm)) Meraklandırdın bak herkesi
5ml deneyelim mi? sana  zahmet))
Life is beatiful

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By felix
Ben deneyemedim, ama çok iyi bir burundan muhteşem geri dönüşler aldım ve çok hevesliyim :)

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Elbetteki Aziz dostum :) zaten 3-5 almak denemek için daha iyi :))

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Gelince verelim bir 5 ml :)))

Lagerfeld yazdı
[...]

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Ona bakarsanız Creed de doğal ürettiğini söylüyor. Pazarlama stratejisi bunlar:)  aynı yıl içinde kaç tane parfüm çıkarmışlar.

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Ben o kısmına takılmıyorum zaten :)) koku çok kışkırtıcı beni o ilgilendiriyor

equipa suena yazdı
Ona bakarsanız Creed de doğal ürettiğini söylüyor. Pazarlama stratejisi bunlar:)  aynı yıl içinde kaç tane parfüm çıkarmışlar.
yok

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bende 3ml rica ediyorum Yasin hocam ;)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

toyota
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
DMR

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

DMR
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
5 ml lütfen..
DMR

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Elbette dostlar hemen yazıyorum ;)

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

wwwata
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
İkinci şişe alınacaksa 5 mlde bana yazabilir misiniz?
Tauer L'air Du Desert Marocain - HDP 1470 - Hermes Terre d'Hermes

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Elbette efendim, hemen yazıyorum. :)

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Hadi millet ikinci şişeyi almayalım mı

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

gokhanburak53

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

*HOCA*
Aaa, Gökhancıgım nasıl bir darbedir bu, umduğun gibi çıkmadi gibi mi

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

gokhanburak53
MD

Re: ÖZEL SPLİT ( ÇOK ÖZEL BİR KOKU )

MD
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
15 ml alabilir miyiz ?? Böyle güzel bir kokuyu kaçırmayalım lütfen aynı kokular Etrafında Dönmeyi bırakalım Bond Amber , TV , jubi cart curt bir daha bulamazsınız böyle kokuyu ?:))
123