Umut Kurtoğlu
Bence de!

Re: Nivea Eau de Toilette

kartaliçe
Sonunda! Şişesinide beğendim ben

Re: Nivea Eau de Toilette

elle61
Satışa çıktı mı, çıktı mı? Hemen alacağım 1 tane. Çok iyi yapmışlar yaaa...  Ben de yıllardır bu koku neden parfüm yapılmaz diye düşünüyordum. Sonunda oldu. Fiyatını bilen var mı?
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Nivea Eau de Toilette

mm.olcayto
Cidden var mı böyle bir edt,kokusu sıvı deosunda var ama edt olsa güzel olurdu.

Re: Nivea Eau de Toilette

Lagerfeld
Nivea'nın Alman sitesinde 30ml fiyatı 24 Euro olarak satışta. 100ml ise 80 Euro.
Biraz fazla geldi bana yalnız fiyatlar. 250 küsür lira.

Nivea.com.tr'de henüz satışta değil. Biraz diğer sitelere de bakındım oralarda da izine rastlamadım.

Re: Nivea Eau de Toilette

mm.olcayto
Oldukça yüksekmiş, verilmez o para.

Re: Nivea Eau de Toilette

malibulife
fiyat çok iddialı ama bence koku fiyasko çıkacak

Re: Nivea Eau de Toilette

shantaram
Aynen katılıyorum koku güzel ama sanki yapaylık ve kalıcılık sorunu olacak gibi

Re: Nivea Eau de Toilette

Lagerfeld
Frag'da oldukça ağır ve kalıcı olduğundan bahseden kullanıcılar var yalnız. Yinede o belirttiğim fiyat yüksek bence.

Re: Nivea Eau de Toilette

felix
Nivea kokusunu beğeniyorsanız MFK Absolue Pour Le Matin denemelisiniz.Fazlaca andırıyor diyebilirim.

Re: Nivea Eau de Toilette

Snakker
Yine Frederic Malle L'eau d'Hiver de çok benzetiliyor Nivea kokusuna... Mavi teneke kutudaki Nivea.

felix yazdı
Nivea kokusunu beğeniyorsanız MFK Absolue Pour Le Matin denemelisiniz.Fazlaca andırıyor diyebilirim.

Re: Nivea Eau de Toilette

felix
Snakker yazdı
[...]

Baya önceden denemiştim L'Eau D'Hiver ama hatırlayamadım şimdi.
Sample'lara bakmam lazım varmı diye.Bulursam deneyeyim.

Re: Nivea Eau de Toilette

perfumer
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
türkiyede bulabilirmiyiz bunu çok merak ettim

Re: Nivea Eau de Toilette

cenkedi
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.