Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

trustalt
Bunları da ben alabilirm...
PASIÓN CHOCO
MÚNEGU
PACHULÍ KOZHA
AFRIKA-OLIFANT
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

gokhanburak53

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2

Edit: Bu arada eklemeyi unutmuşum; ileride olası bir 500 lira üzeri bir alışverişte, ödediğimiz 125 Lira, çek olarak kullanılabilecek.

Bu daha da guzel oldu :))
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
serko yazdı
Hocam bilgim yok malesef. En az 1,7ml'dir ama emin olmak için mail atarım kendilerine.
gokhanburak53 yazdı
hocam samplelar kaç ml bilginiz varmı
Facebook sayfasindan gordum..2ml imis samplelar..
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
Serkan hocam baska ortak cikmaz ise,
SPICE BAZAAR
MŪSĪQÁ OUD
parfumlerini benim sete ekleyip, sizde kabul ederseniz seriyi 2'ye de bolebiliriz...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
ben tam anlamadim.   16 tane 2 ml sample seti   125 lira ise ben bundan bir tane alayim.

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

imaginary
WŪLÓNG CHÁ
BOSZPORUSZ
SULTAN VETIVER
PASIÓN CHOCO
MÚNEGU
PACHULÍ KOZHA
AFRIKA-OLIFANT

Artık yerli bir gerçek parfüm markamız var, ne güzel. Fakat ben parfüm isimlerine biraz takıldım. Keşke Türkçe, akılda kalması ve söylemesi kolay isimler taksalardı parfümlerine. Wülong Cha nedir acaba? Afrika Olifant?? Yazar burada Afrika Fili mi demek istiyor acaba? Pasion Choco yerine Coko Tutku dense ne kaybedilirdi? Belki parfüm meraklısı 3-5 yabancıya iki kelime Türkçe öğretirdik. :)

Bu arada ben de bir 'SAMPLE SET' alacağım sanırım.

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By imaginary

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

mdeniz
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

fiskebinke
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
açıkçası ben PASIÓN CHOCO ya nedense kör alış yapıcam gibi hissediyorum.

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
hocam ne zaman alacagiz. sabirsizlaniyorum.

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

XXX-2

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

goodpasture
ben set alirim. 32 ml.   bence bolusmeye gerek yok, fiyat zaten cok uygun. hatta begenirsek 500 tl lik parfum alirsak 125 tl daha indirim olacak.

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

fiskebinke
Tam şişe fiyatları için ne dersiniz?

Re: Nishane Extrait De Parfum Numune Seti Paylaşımı

blerox
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Serkan bey ben de bir set alabilirim.. ne zamandir merak ettigim ve satisa cikmasini bekledigim bir setti bu..
1234