Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

baykalbul
Bu konu güncellendi de .

Evet bu konuda nikinizin ve/veya isminizin anlamını yazabilirsiniz. Çok güzel olacak inşallah arkadaşlar..

Benim nikimikim baykalbul. İstanbul 'da takıldığım günlerde ve eski çok sevdiğim bir bayanı istanbul 'da görmüş, karşılaşmıştık ki birde o istanbul 'lu değildi :D. Bu manada ayrı bir anlamı var baykalbul 'un. Diğer anlamı istanbul 'u sevdiğim için yarattım :)..

Bu arada baykal gölü türkçe bir kelime ve eskiden türklerindi. Böyle güzel bir gölün maşallah ismini taşımak güzel bir şey.

Baykal isminin anlamı yaban kısrağı demekmiş, hürriyet gazetesinin eski isimler sözlüğündeki karşılığı olarak..

Çok ilginç nikler var forumumuzda. Çok güzel olacak katılımlar inşallah ama gizli kalmasını isteyenler olabilir :)

Yukarıdaki birinci resimde yazanlar : '' El-Halim , Suçlara karşı hemen ceza vermeyen, yumuşak davranan, süre veren. '' Kuran'da geçen, allah'ın isimlerindendir..

Yukarıdaki ikinci resimde yazanlar : '' Alparslan şu anlama geliyor : Sıra dışı şekilde özel .''
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı

guardiannnn
isminiz halim mi baykal mı alparslan mı anlayamadım
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı

baykalbul
Bu konu güncellendi de .
guardiannnn yazdı
isminiz halim mi baykal mı alparslan mı anlayamadım
ismim baykal. Onları resim olsun diye verdim. Bu arada çok isimliler var ya mesela arjantin falan onlar da aklıma geldi.. Hem onlarda sevdiğim isimler, bir sakınca görmedim yayınlamakta. Bu arada küçük boyutlu resimler..

ismim baykal. Halim alpaslan abdullah hasan baykal 'da olabilir :D . Başka isimlerde ekleyebilirim haha :D .

Sizinde yazınızı bekliyoruz...
[...]

Hanımeli yazdı
Çok enteresan bir başlık olmuş Baykal bey :) benim ki gayet basit...hanımeli kokusu en sevdiğim koku ve hanımeli notası olan parfümleri çok seviyorum ...Cacharel Scarlett , Burberry London gibi...ve hanımeline yakın olan beyaz çiçek notalarını da çok seviyorum yasemin , gardenya gibi...
teşekkür ederim :) Hanımeli hanım. Nikiniz güzel maşallah :)

Bende severim hanımeli çiçeğini. Çocukken şehirlerde, ilçelerde bahçe çoktuve bolca koklardık ve karşılaşırdık. Yasemin çiçekleri gece ağırımsı tatlıca kokar mesela. Burda bir bahçeli evde var onu da ne zaman apartman yaparlar diye bekliyoruz allah korusun.. Köyde de yasemin var bu arada.. Gezi parkı örneğinde olduğu gibi maalesef belediyeler hep imar veriyor bahçelere, boş alanlara.. Normalde yol ve yeşil alan yere bile imar verildiğini gördüm. Birde evi hastaneye benzettiler, yangın merdivenleri falan bir yerden kapamaya çalışıyorlardı sanırım.. Yazıklar olsun...

Şu imar oranı belli olmalı. Sabit bir sayı olmalı ya, en fazla belli oranı geçmemeli bence. Bahçede lazım. Cırcır böceği sesi, ateş böceği ışık dansı görmeli çocuklar ve herkes..

Siyaset yapmıyorum, her parti bunu yapmalı ve çok partinin bunda suçu var. Siyasetse yapmak lazım efendiler..

Hanımeli çiçeği kısmen ağırımsı ama güzel tatlı kokar. İçinden balını yerdik ya. Ortasında ballımsı sıvı olur, onu içerdik.. Hey gidi günler :) ..
[...]

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

Lagerfeld
Chanel gerek çizgisi, gerek tasarımlarıyla hep saygı duyduğum ve takip ettiğim bi' markadır. Mutlaka ilerde bi' kaç parçasını üzerimde taşımayı istiyorum.

Bu kadar beğendiğim tasarımların arkasındaki çınar tabiki Karl Lagerfeld.

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

guardiannnn
Lagerfeld yazdı
[...]

bu bizim neslihan yargıcı, karl lagerfeld'e mi özeniyor acabaağğ
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

goldenblueboy
Benim için anlamı Giorgio Armani 30. yıl anısına çıkartmış olduğu severek aldığım Golden Blue Boy yazılı güzel bir lacivert tshirt'e sahip olmamdır. Bununla kalmayıp askerde arkadaşlarımın fiziksel özelliklerime ithafen altın mavi çocuk demeleri de lakabı benimseyip kullanmama vesile oldular 😊 Söz konusu tshirt : Golden Blue Boy
İlkbahar/Yaz: 1) Creed Green Irish Tweed 2) Jour D'Hermes 3) Acqua Di Gio Profumo

Sonbahar/Kış: 1) Tobacco Vanille 2) Terre d'Hermes EDT 3) Tuscan Leather 4) Midnight in Paris Van Cleef & Arpels 5) Comme des Garçons2

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

nephila
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
nickim resmimdeki guzel yaratik)) en sevdigim hayran oldugum hayvan. kucukken bahceden bi kaba yerlestirirdim sabaha kadar agini orerdi oraya. sonra disardan sinek tutar icine atar ,beslenmesini izlerdim...)
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

Umut Kurtoğlu
Benim nickim çok derin anlamlar içeriyor:p açıklayamam:)

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

Libra
Hem burcum hem yükselen burcum terazi.Tam bir teraziyim.O yüzden libra yı seçtim:))

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

elissab
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

matrai
Çok güzel bir konu benim nickim olan matrai memleketim olan Çatalca nın Roma imparatorluğundaki adı olarak geçmekte. Zamanında PC oyunlarında internet cafelerde Counter oynarken kendime nick olarak belirlemiştim ve sonra sürekli bu nicki kullandım öyle kaldı özdeşleşti benimle

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

NeroBianco
NeroBianco, siyah beyaz demek. Siyah beyaz, Beşiktaş demek. Beşiktaş, hayatın anlamı demek ( benim için )
:)))

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

BatuhanKLC

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

dewnew

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

şerif23

Fragrantica'da cevaplamistim :
My name (Sebnem) means "dew on roses" in my language, so I tried "dew" first but it was already taken.dew1-2 etc were taken again. I wrote dew again,it (dew word) reminded me word of new :)  , I was new at perfume world, so I wrote dewnew, and it's done, so silly but true :)
I may try to change it, good idea :)

Cok sacma ama gercek. :)

hımmm.
youth dew i denediniz mi şebnem hanım? denediyseniz fikrinizi öğrenebilir miyim

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

dewnew

Re: Nikinizin ve/veya İsminizin Anlamı ve/veya Sizin İçin Anlamı

Ömer
Benim nickim çok derin anlamlar içeriyor:p açıklayamam:)
Aynı derinliğe sahip olduğumu düşünüyorum
Barışı hiç görmemiş çocukların ve savaşı hiç görmemiş çocukların farklı değerleri vardır.
12