Niş parfüm tedarik hakkında

Kemal001
Arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza niş parfüm sektörü gitgide büyüyor gibi benim merak ettiğim konu aranızda elbet bilen vardır diye soruyorum n11 gittigidiyor gibi sitelerde satılan bu niş parfümler neden beymendem harveyden daha ucuz bu tedarik nerden nasıl sağlanıyor koskoca beymen harvey iki katına satarken buralarda neden daha uygun beymene harveye tedarik eden firmayla bu sitelerde satılan firma birmi birse neden daha ucuz değilse daha ucuza nasıl tedarik edipte satabiliyor açıklık getirebilecek bir arkadaş arıyorum bu sitelerden satılan firmanın tedarikçileri hayalet gibi yok

Re: Niş parfüm tedarik hakkında

CNYT
Beymen ve Harvey dediğiniz yerler aslında parfümeri mağazası değildir moda giyim kuşam tarzı markalara öncelik verirler bunun yanında parfümde satarlar asıl gelirleri bir parfümeri mağazası gibi sadece parfüm odaklı değildir aksi takdirde batarlar. Kendileri de marka olduğu için fiyatları piyasadan oldukça pahalı olur. Bu firmalarda taklit yada sahte parfümler olmaz. gittigidiyor gibi yerlerde parfümeri mağazaları parfümodaklı çalıştıkları için yük kar pek uygulamazlar ancak bu firmaların ne kadar sağlam olup olmadığı bilinemez. İçlerinde düzgün satıcılar olabildiği gibi sahte işi yapanlarda çıkabilir. N11 sitesinde de güvenilir parfüm firmaları vardır artı her geçen gün yenileri eklenmektedir. Bu forumda parfüm satış mağazaları hakkında yazılanları okuyarak karar vermeniz veya gidip bu mağazaları görmeniz uygun düşer. İçlerinde neredeyse Beymen kadar fiyat politikası uygulayanlar olduğu gibi elinde herhangi bir parfümde bir tane kalmış aldığı fiyatın biraz üzerinde satan firmalar bulunabilir. Beymen ve Harvey gibi mağazalar çok sayıda şubeleri oldukları için azımsanmayacak sayıda distribütör firmadan sipariş ederler. Fiyat politikaları her bir parfüm için %50 bindirim söylenebilir. Internet üzeri siparişlerde özellikle Beymen'de 30 dakika boyunca geçerli %20 indirim yakalarsanız alırsınız.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Niş parfüm tedarik hakkında

Kemal001
Tabi beymenle harveyin o şekilde olduğunu biliyorum ama onların toptancısı yada tedarikçisi yada ithalatçısı bu dediğimiz sitelerdeki mağazalarla aynı değil bu arkadaşlar nerden nasıl tedarik ediyor mesala beymen bir parfümü 2000 tl ye satıyorsa o sattığı parfümün kendi sitesi 1700-1800 arası satıyor ama bu sitelerde 1000 lira belki daha ucuz bi anormallik var bu sitelerde satılan parfümleri ülkeye kim sokuyor nasıl sokuyor beymene harveye veren tedarikçi toptancı bunlarla birmi ben montale intense cafe arıyordum bana 650 lira fiyat çektiler dedimki ithalatçı bandrolü varmı diye sordumki bunun türkiye ithalatçısı aeros kozmetiktir bandrollünün fiyatı 1200 lira dediler bi terslik var

Re: Niş parfüm tedarik hakkında

CNYT
Kemal001 yazdı
[...]
Bazıları paralel ithalat yolu ile hesaplı getirebilir, bazıları başka türlü gelebilir. Beymen fiyat politikası değişmez hep piyasadan pahalıdır, bazen %20 indirim sağlarlar, ama gene piyasaya göre pahalı kalır. Kısaca adları olduğu için isteyen bizden istemeyen de başka yerden alır derler. Biz derler belirli bir gelir seviyesine hitap ediyoruz, diğer firmalar bizi ilgilendirmez. Kısaca işinize gelirse diyorlar...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***