Quantcast

New York Amber Bond No 9

Uygunsuz içeiği bildirin

New York Amber Bond No 9

znldmr

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

murrjm
Bu parfüm tenimde öyle iğrenç bi hal almıştı ki.Görevli bayan bile size olmadı bu parfüm diyip ıslak mendil vermişti silmem için :) Bence de fiyatını haketmiyor.Üstelik tekrar doldurulamayan bir şişe de . Gider 250 ml decanter TF alır efil efil kullanırım yani

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

zett
murrjm yazdı
[...]
üstelik tekrar doldurulamayan bir şişede'' ne demek yahu

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

zett
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By znldmr
znldmr yazdı

Bond serisi parfümleri hem kalite hemde koku güzelliği açısından pek sevmem.Bence bir niş statüsüne bile sokulmamalı.Parfüm 2011 çıkışlı amber temalı güzel bir parfüm.
 Açılışı sert bir amber-gül karışımı ile başlıyor.Açılışını çok sert buldum, koku oturdukça yumuşayan bir yapıya sahip.Bir tema parfümü olmasına karşın destekleyici tüm notalar geçişlerde algılanıyor. Böyle bir yapıya sahip kokladığım ilk parfüm.Orta notalara geçildiği sırada, ara ara çiçeksi notalar kendini hissettiriyor ama üst kısımda herdaim gül kokusu ön planda.Burda kullanılan gül kokusu by kiliandaki gibi değil, fazla yoğun ve sert.Orta kısımlarda parfüm biraz daha yumuşayarak safran ve baharat kendini hissettiriyor.Kapanış kısmı en sevdiğim kısmı oldu.Yumuşak bir öd ağacı kokusu.Parfüm baştan sona amber kokuyor, tüm notalar algılanmasına rağmen amber başından sonuna her daim baskın.Genel olarak bond no9 çok güzel bir parfüm yapmış.Başlangıcının çok sert olmasının  haricinde beğendim, çok sentetiklik barındırmayan güzel bir parfüm.
 Fark edilirliliği ve kalıcılığı çok iyi.30yaş üstü kişilere uygun genç arkadaşlara biraz ağır kaçabilir.Takım elbiseyle giyilebilecek hoş bir koku ama ben tavsiye etmiyorum.
 Tavsiye etmememin temel nedeni performans/fiyat indeksi. Kaliteli esans kullanılmış fakat fiyatının hakkını vermiyor.Kalite seviyesi tom ford men'in biraz üstünde.Yani size bir niş parfümden beklediğiniz şeyi veremez. Alternatifleri Amber Absolute,L’Ambre des Merveilles,Armani Privé Ambre Orient ,BOSS The Collection Velvet & Amber varken pek yanına yaklaşmam.Çok ucuza veya testerini bulursanız bir şişe edinin onun haricinde bu kadar para vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
emeğine sağlık dostum..Fakat;''30yaş üstü kişilere uygun genç arkadaşlara biraz ağır kaçabilir''kısımına kesinlikle katılmamakla birlikte,alternatif olarak gördüğün kokuları da okuyunca güldüm valla ne yalan söyliyeyim, .Senin düşüncelerine saygı duymakla birlikte bunlarda benim düşüncelerim..Bilmem kullanan diğer üyeler ne düşünürler,saygılar..

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

Damandıra
Gercektende alternatifleri okuyunca bende guldum cunku alternatifler bond amber in yanina yaklasamiyacak kalitedeler ayni zamanda bond amber ile alternatiflerin arasindada bir benzerlik bulamadim.Bond amber i koku olarak baska bir.parfume benzeteyim desem benzetemiyorum cunki esi benzeri olmayan bir koku yaratmis bond.
Bir cok niche parfumu denemis ve kullanmis biri olarak bond amber bana bir niche parfumden ne bekliyorsam hepsini vermeyi basarmis bir saheserdir.
Bence Bond Amber i anlayip yorumlayabilmek icin duzenli bir kullanim gerekli 1-2 sefer denemeyle kestirip atilacak bir koku degil, bilmem bond amber i kullananlar bana katilirmi.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

zett
Damandıra yazdı
[...]
Katılır  cancağızım katılır

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

Özay
Cevap olarak bu gönderi By zett
zett yazdı
[...]

Alternatif konusunda armani ambre orient prve  katılıyorum efil efil bir koku bnmtenimde 1 gün çıkmadı ama ilk 10 saat  ilk sıktığım o fark edilirliği alıyordum çok net söylüyorum 10 saat ilk sıktığım gbi çok zor söndü ateşi bnm tenimde kokusunuda çok beğendim o yüzden asker olucağım için kışın alamıcam yoksa affedermiyim alırdım. Ama izine eldiğim an alırım :D
Ny amber ise bm hoşuma giden parfüm ama sanki benzin istasyonu gbi kokuyor :d

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

zett
Ege ege yazdı
[...]

Benzin istasyonu mu yok be abi,sen Fahriyle karıştırıyor olmayasın,aseton , oje  imalathanesi yada ipragaz dolum tesisi gibi felan desen neyse de,benzin istasyonu fahrinin hakkıdır bence

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

ssselçuk
Cevap olarak bu gönderi By znldmr
bence kullanana değilde başkasına nefis kokan bir parfüm..

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

Shams
Şişesi çok çekici duruyor söylemeden geçemeyeceğim.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

murrjm
Şöyle baba bir amber kokusu arayışındayım.
Nereye baktıysam NY Amber piyasının kralı olarak gösteriliyor. Ama tenime hiç uymadığını düşünüyorum NY Amber'in. Ne yapacam bilemiyorum.

SL Amber Sultan
TF Amber Absolute
?

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

Shams
Ambre Sultan'ı beğendim.

Reçine temelli bir Amber kokusu yalnız.
[...]

blueskies
Admin
Piyasada çok amber kokusu var ya ambre 114 iyilerden biri, keza 1740'da öyle.

Hatta L'occitane Amber de hiç fena değil, bilmem denedin mi?

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

zett
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
[...]

HdP ambre 114

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

swen
[...]

ny amber açılış harici gül safran oud parfumudur benim için.

bana göre l'ombre fauve ve ambre 114

bide şunlar var,
amber absolute
amber oud (hiç sevmedim)
ambra aurea (denenmeli, güzel)
opus 6
ambra mediterranea (çok iyi diyolar, ağababasıymış)
ambra nera (buna da yıldız)
ambre russe

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

murrjm
Önerileriniz için çok teşekkür ederim . Özellikle Ambre 114 'e bi bakıcam

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By znldmr
20 yaşındayım bana pek gitmez gibi geliyor

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

Khan
Çok yoğun ve güçlü bir yapısı var hafif bir koku değil, yoğun kokulardan hoşlanıyorsan sevebilirsin.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

asdaa
Yasaklı Kullanıcı
Yoğun kokuları pek sevmiyorum  En iyisi başka alternatiflere yönelmek

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: New York Amber Bond No 9

semerkand
Cevap olarak bu gönderi By znldmr
Bond No 9 New york amber benim şu ana kadar kullandığım parfümler arasında en farkedilir olanı ve en çok övgü aldığım parfümdür. Parfüm oda dolduran cinsten. 5 metre ötemde duran iş arkadaşlarım "birader buram buram parfüm kokuyorsun" diyor. Bayanlar ise genelde "birisinin parfümü çok güzel kokuyor" diyor. Buna bizzat kulaklarımla şahit oldum. Toplu taşıma araçlarına bindiğim zaman sağımdaki solumdaki insanlar direk iltifatta bulunmasalar bile parfüm-kolonya konularından veya parfüm almaktan bahsediyorlar. Şu da var, parfümü bileğime sıkıp kokluyorum, ben de çok değişik hisler uyandırmıyor. Sanki tek notadan oluşuyormuş gibi. (Gerçi parfüm incelemekten anlamıyorum)  Demek ki koku kullanana değil hissedene güzel geliyor. Bir de parfümü sıktığım elbiseye göre koku değişik reaksiyon gösteriyor. Mesela bir trençkotum var, ona sıktığımda ve 1 gün sonra kokladığımda çok güzel ve hissedilir şekilde kokuyor. Zaten bu iltifatların çoğunu trençkotu giydiğim zaman alıyorum. Bence parasının hakkını veren bir koku, hele benim gibi farkedilirlik hastası iseniz 1 dakika bile durmayın, parfümü alın, şiddetle tavsiye edilir. Neyse lafı çok uzattım. Hepinize iyi günler.
1234 ... 7
Yükleniyor...