Ne Dinliyorum ???

Re: Ne Dinliyorum ???

Medea LoveGergedan
Biraz kafamı dinliyorum

Re: Ne Dinliyorum ???

CNYT
Pop-Disco-Soul-Funk... It's Just An Illusion...

Imagination - Just An Illusion (Offical Video,1981)

https://www.youtube.com/watch?v=ZqiSBSFI7KM

Imagination - Just An Illusion (Digital Visions Remix)

https://www.youtube.com/watch?v=hIAJWQsZWhM

Imagination - Just An Illusion (Satin Jackets Rework)

https://www.youtube.com/watch?v=OzHtUwPyFgI

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Ne Dinliyorum ???

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Cüneyt hocam, George Michael ölmüş ? Daha geçen paylaştığın Wham'ı dinleyip yad etmiştim George Micahel ve Wham'ı, imzanı da Last Christmas yapmıştın. Müzik tarzına çok bayılmazdım da iyi sesti, hiç beklemezdim. Last Christmas diye şarkı yapıp Noel'de ölmek de ironik olmuş.

Re: Ne Dinliyorum ???

CNYT
Debussy yazdı
[...]
Bende yeni gördüm, şaşırdım diyebilirim. Ancak bilindiği üzere gerçi kalp yetmezliği olarak açıklansa da uyuşturucu madde bağımlısı ve depresyondan muzdarip olduğu biliniyordu... Bu daha da netleşir ilerleyen günlerde...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Ne Dinliyorum ???

balaban75

Re: Ne Dinliyorum ???

CNYT

Re: Ne Dinliyorum ???

Medea LoveGergedan

Re: Ne Dinliyorum ???

cecilia
http://https://www.youtube.com/watch?v=Qrc_T0NbMuQ

Ne zamandan beri bu şarkıyı arıyordum,hızlı ve öfkeli 1 da çalan bir soundtrack....

Re: Ne Dinliyorum ???

CNYT
İlk çıktığında satın almıştım bu albümü... The Joshua Tree... Bana göre grubun en iyi albümüdür...

U2 - With Or Without You

*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Ne Dinliyorum ???

protectedsugar
Deniz Tek - Pine Box

Re: Ne Dinliyorum ???

protectedsugar
MSG - Cry for the Nations

Re: Ne Dinliyorum ???

CNYT
Bu konu güncellendi de .
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***
1 ... 25262728