Nautica - Voyage

victory
Bu konu güncellendi de .
elinizde ne kadar varsa farketmez ,şişeli olursa cok daha iyi ama decant filan cıkartabilecek varsa oyle de alabilirim

Re: Nautica - Voyage

vlknakr
Bende aradim bu parfumu ama ilginçtir tükenmiş butun sitelerde.piyasada saatin almak istesen alamiyorsun

Re: Nautica - Voyage

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
1 ml / 8 TL , madem piyasada yok. Karaborsa , hahaha.

Re: Nautica - Voyage

victory
Cevap olarak bu gönderi By victory
15 katına satıyorsun nerdeyse :D 1ml 50 kuruş olması lazım :D   cidden getirse misspera da alsak

Re: Nautica - Voyage

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By victory
donanimhaber de bir arkadas satiyordu.  bakmak istersen bakabilirsin

Re: Nautica - Voyage

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By victory
Kardeşim şaka yapıyorum ben forumda kimseden bugüne kadar 1 tl almadım herkesin yüzü burada. :) satmam zaten.

Re: Nautica - Voyage

victory
bende şaka yaptım dostum zaten sıkıntı yok :D

Re: Nautica - Voyage

serdar73
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Ben alacaktım onu ama testermış.

Re: Nautica - Voyage

gokhanburak53

Re: Nautica - Voyage

byefendy
gokhanburak53 yazdı
onun biledemi testerı varmış, vay be :)
fragrancex de testeri 17,95 dolar, belki ordan getirtmiştir

Re: Nautica - Voyage

vlknakr
bu kadar talep oldugunu görmesin misspera 69 tl lik parfümü 169 a satar gelince:)

Re: Nautica - Voyage

maximus
Dayanamayıp yurtdışından sipariş vericem şimdi :)

Re: Nautica - Voyage

vlknakr
maximus yazdı
Dayanamayıp yurtdışından sipariş vericem şimdi :)
valla alan olsa bende bir tane alabilirim kargoya ortak oluruz:) 20 dolardan fazla değil herhalde orada parfümün fiyarı.15 dolarlıkta kargosu vardır tahminen

Re: Nautica - Voyage

victory
oluyorsa bende alayım :D benim içinde bi şişe verirseniz mutlu oluruum :D

Re: Nautica - Voyage

maximus
Cevap olarak bu gönderi By vlknakr
Ben bi arkadaşıma getirteyim diyorum , gümrük stresi çekilmez şimdi.

Re: Nautica - Voyage

victory
bizim icin de getirtme şansınız varsa guzel olur :)

Re: Nautica - Voyage

imaginary
Cevap olarak bu gönderi By victory
Geçen sene diğer forumda 6 ay takas ilanımda kaldı ve kimse dönüp bakmadı. Şimdi bu parfümün bu kadar talep gördüğüne inanamıyorum.

Oldukça sentetik ve tek düze bir koku bence. Çok büyük beklentilere girmemek lazım diye düşünüyorum.

Re: Nautica - Voyage

vlknakr
imaginary yazdı
[...]

hocam kokuyu bilmiyorum ama su an bütün sitelerde stokta yok yazısı var:) bayagı talep görmüş.biz de klasik türk milleti mantıgıyla hareket edip herkes alıyorsa vardır bi bildikleri dedik:)

Re: Nautica - Voyage

vlknakr
Cevap olarak bu gönderi By maximus
maximus yazdı
Ben bi arkadaşıma getirteyim diyorum , gümrük stresi çekilmez şimdi.
yapabilirseniz öyle bir güzellik memnun oluruz hocam:)

Re: Nautica - Voyage

maximus
Elimde olsa bir bavul getirteyim ama mumkun değil işte. Yazlık kokular içinde o fiyata o kadar performanslı olması sentetiklik falan dinlemiyor malesef. Ben nikosu bile sırf bu yüzden seviyorum. Performansı iyi fiyatı uygun genel begeniyede uygun. Henuz burnum çok gelişmediği için benim vazgeçilmezlerimden yaz için.
1234