Nasıl bir zevkim var; buna göre yeni parfüm önerisi?

Nasıl bir zevkim var; buna göre yeni parfüm önerisi?

Enes21
Merhaba arkadaşlar,
öncelikle parfümler hakkında genel bir bilgim olsa da notalar hakkında nasıl koktukları hakkında hiçbir bilgim yok. Ve beğendiğim parfümler belirli bir nota üzerinden gitmiyor, her şey hoşuma gidebilir yeter ki tatmin etsin. Genel beğeniye uygun parfümler daha çok hoşuma gidiyor baharatlı hafif tatlı kokulara daha meyilliyim.
En sevdiğim parfümler
Ysl la nuit,YSL lhomme
Valentino uomo edt
burberry london
channel bleu
nautica voyage (daha az)
prada lhomme
armani gio essenza
bunların arasında çok ayrım yapamıyorum. Hepsini farklı zamanlarda kullandığım oluyor. Ağır kokuları sevmiyorum kalıcılık yarım günü geçmesi yeterli, silage ise  orta olması yeterli
Dior homme sport ise en sevmediğim koku elimdekilerden. Çok berbervari kalitesiz ve rahatsız edici geldi nedenini bilmiyorum. greyfurttan olabilir sanırım.Fazla fresh olduğu için de olabilir hafif  tatlılık arıyorum. aynı şekilde channel homme sport edition blanche limon kolonyası şeklinde olduğu için hoşuma gitmedi ayrıca fiyatı da çok uçuk geldi. Onemillion denedim çok tatlı ve ağır geldi. Orta derecede beğendiğim bir daha denemeyeceğim bir koku.
son olarak 21 yaşındayım hafif esmerim.  Aldıklarıma bakarsak Genele hitap eden hafif veya oryantal baharatlı kokuları seviyorum.

Aklımdakiler
D&G the one
Gio profumo
Code profumo
Montblanc ındividuel
CH prive
Versace dylanblue
Azzaro chromlegend
Dior Sauvage
PR ınvıctus(ön yargılıyım ama denemek istiyorum)
Tomford grey vetiver(vetiver nasıl kokar bilmiyorum yapılan yorumlardan uygun olduğunu düşündüm)
shiseido zen
 jean paul gaultier superman
givenchy only gentleman

 araştırarak bana uygun olacağını düşündüklerim bunlar. Ancak kokuları hakkında hiçbir bilgim yok. Genelde internetten alışveriş yapıyorum ilk defa dior homme sportu sevmedim. Diğerleri london hariç kör alışla satın aldım daha ucuz olduğu için... listeden veya değil önerilerinizi bekliyorum :)

Re: Nasıl bir zevkim var; buna göre yeni parfüm önerisi?

serif
Admin
Yazdıklarınızın çoğu beğenilen parfümler zaten. En kafanıza yatanı alın gitsin derim.
Ben kendi zevkime göre aşağıdakileri tercih ederdir.

channel bleu
Dior Sauvage
Tomford grey vetiver
D&G the one
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Nasıl bir zevkim var; buna göre yeni parfüm önerisi?

Enes21
teşekkür ederim hocam,dikkate alacağım:)
 iyi günler...