#Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night (Arşiv)#

#Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night (Arşiv)#

cantona8

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

esclapez
20 ml Narciso Rodriguez for Him Musk

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

cantona8

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

mryankee06
Musk ve obsession night tan 5 er ml alırım Burak.

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

agefe
NR Musk ve Obsession Night 10ml yazarmısın. Denemeyen arkadaşlar Obsession ı denesinler kış için güzel bir parfüm. Raşit beyin yorumlarına bakarak denemeden almış ve memnun kalmıştım.

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

Umut Kurtoğlu
30 ml alabilir miyim musk Burak bey.

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By agefe

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By cantona8

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

ark120
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
selam  mustafa bey,
obsession 20 ml
obsession nite 10 ml yazarmisiniz
musk collection  hala varsa elde 10!ml alabilirim . bittiyse saglik olsun

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

cantona8

Re: Narciso Rodriguez Musk Collection for Him + CK Obsession ve Obsession Night

vesna
burak bey obsession‎ 10ml mumukunse..

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.