Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

elle61
Bundan 5 yıl önce, 75ml.lik boyunu kullandığım muhteşem parfüm. Celebrity parfümlerine herkes bir ön yargıyla bakar. Derinliği olmayan, sadece ticari boyut düşünülerek hazırlanmıştır çoğu. Oysa bu parfüm gayet karakterli kokusuyla içlerinden sıyrılıyor. Çok zengin bir içeriği var bu parfümün: karamel, vanilya, tonka baklası, anason, sandal ağacı, kehribar, benzoin gibi güçlü ve baskın notalar; manolya, yasemin, müge, portakal çiçeği, sümbülteber gibi nispeten sesi daha kısık çıkan çiçeksi notalar, bergamot, mandalina ve şeftali gibi daha çok denge için kullanılmış meyveler vs. Biraz da baharat katıp, karizmayı arttırmak için de tatlı kırmızı biber konmuş bu güzelim parfüme. Parfümü ilk sıktığınızda burnunuza belirgin bir anason ve hindistan cevizi kokusu geliyor. Bunlara meyveler de eşlik edince top notalardaki lezzeti hakkıyla hissediyorsunuz. Bazı parfümlerde hindistan cevizi notası çok ucuz ve yapay kokar. Ancak bu parfümdeki kullanımı inanılmaz güzel ve doğal. Biraz zaman geçip de parfüm demlenmeye başlayınca çiçeksi notalar ortaya çıkmaya başlıyor. Parfüm burada hafif bir değişim geçiriyor. Çiçeksi notalar bu parfümün düz ve sıkıcı bir biçimde ilerlemesini gayet güzel engelliyor. Son notalarda vanilya, sedir, benzoin, kehribar, misk, tonka baklası, sandal ağacı gibi güçlü içerikler olsa da masaya yumruğunu vuran nota ''karamel'' oluyor. Ahh ben bayılıyorum karamel ve vanilya uyumuna. Bu mükemmel ikili Shalimar İnitialda da son notalara muhteşem bir biçimde damgasını vurmuştu. Evet, gerçekten çok güzel. Bu parfüm, ünlü parfümleri içinde belki de en güzeli. Ve her markanın yapmış olduğu aptallığı Naomi de yapıp, parfümü Türkiye'den çekti. Parfüm o kadar beğenilmişken yaptı bunu Naomi. Bende bu kokuyu duyup da ismini soran, satın alan çok kişi olmuştu. İnsanlar genel olarak kokusunu çikolatamsı olarak tarif ediyorlardı. Çikolatamsı olmasına rağmen ağır olmamayı da başarıyordu parfüm. Tamam, karamel ve vanilya esanslarının yoğunluğu sebebiyle bunu bir migrenli kullanamaz ama bu parfüm genel koku algısına göre asla ağır sayılmazdı. Artık Türkiyede bu güzel parfümü bulmak çok zor. Belki netten bulursunuz ama orijinalliği konusunda hep kuşku duyacaksınız işte. keşke yeniden satışı olsa. Vallahi de alırım, billahi de alırım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Umut Kurtoğlu
Fatma Hanım bu kokuyu herhangi bir yerde bulmak o kadar imkansız mı? Yani ona göre vazgeçeceğim artık. Gerçekten beni merak ettirdiğiniz başlıca kokualrdan biri kendisi. Bulunamayınca daha da bir değerli oluyor..

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

elle61
Umut Bey, parfümü Ordu ilinde görev yaparken kullanmıştım. Parfümeride(ki bulunduğum ilçedeki parfümeriler Bim'in kozmetik bölümünden halliceydi.) sadece 1 tane vardı. Sibel Hanım bir türlü satamadığı için(Köylük yerde orijinal parfüm satışı çok zordur. Bu arada burada köylülere laf dokundurmuyorum, adamlar gün boyu fındık tarlalarında, canları çıkarcasına çalışıyorlar. Parfüme ayıracak bütçeleri de yok, parfümle ilgilenip bilgilenecek zamanları da yok. Bunu yanlış anlayabilecek, Elle köylüleri küçümsüyor diyecek insanlar olabileceği için açıkladım.) fiyatını bayağı düşürmüştü. Aldım parfümü. Kullandığımda epeyce adını soran oluyordu. Sonra Samsunda Paris parfümeriye parfüm bakmaya gittiğim bir gün Naominin diğer kokularını gördüm ama klasiğinden eser yoktu. Daha da hiç bir yerde görmedim. Görürsem, fiyatı da abartılmış değilse mutlaka alacağım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By elle61

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Umut Kurtoğlu
Yani keşke bulunabilse.. Bulan bana da göndersin bir tane:(

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

gokhanburak53

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Erkan Ağa yazdı
Bu parfumun bi hikayesi var bende. Beş veya altı yıl önce eşime ve akrabalara yurtdisindan donerken hediye parfum almistim. Eşime Boss'un bi kokusunu almistim hangisiydi net hatirlamiyorum ama yari fiyatina da bu naomi parfumu almistim. Esime naomiyi hediye edersin Boss'u da kullanirsin demistim; fakat esim naomiyi begenip Boss'u hediye etmisti :)
Eşiniz doğru tercih yapmış bence. Boss İngilizlerin yüz akı markalarından ve pahalı ama işte Naomi klasik çok daha ucuz bir parfüm olmasına rağmen daha kaliteli. Keşke ülkemizde yeniden satışı olsa...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Şansa buldum bu kokuyu hemen bir 50 ml aldım eşime:) Fatma Hanım üzerinizde büyük sorumluluk var:P .. Kokudankokuya sitesinde buldum buarada almak isterseniz bilginiz olsun..

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

elle61
Umut Kurtoğlu yazdı
Şansa buldum bu kokuyu hemen bir 50 ml aldım eşime:) Fatma Hanım üzerinizde büyük sorumluluk var:P .. Kokudankokuya sitesinde buldum buarada almak isterseniz bilginiz olsun..
Umut Bey, hanımefendi mutlu günlerde kullansın parfümünü. Site güvenilir ise ben de almayı düşünürüm. Sorumluluk meselesine gelince  Parfüm zevki kişiden kişiye değişir. Ben bu parfüme bayılıyorum ama eşiniz ''pöff bu ne, bana ala ala bunu mu aldın'' diyebilir. Olabilir yani.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Umut Kurtoğlu
elle61 yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]
Haha..Yok şaka yapıyorum Fatma Hanım daha önce de bahsetmiştim sizin zevklerine göre başta seçimler yaptım çoğunu beğendi. O yüzden büyük ihtimalle beğenir:).. Roberto cavalliyi aldım şuanda takibime:)

[...]

Şaka yaptığınızı anladım, gülme efektleriyle yanıt verdim. Umarım eşiniz bu kokuyu da çok beğenir. Orijinalliği hususunda, parfüm elinize geçtiğinde yorum yazar mısınız
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Umut Kurtoğlu
Tabi yazarız bir denesin bakalım da.. Yani orjinal kokuyu bilmiyoruz ama sizin yorumunuzdan yola çıkarak anlamaya çalışacağız ama sitede çok kişi alışveriş yapmış siteden bir sorun gözükmüyordu..

iPhone'umdan gönderildi

11 Nis 2015 tarihinde 01:16 saatinde, elle61 [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Umut Kurtoğlu yazdı
elle61 yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]
Parfüm mafya gibidir; bir kez girildi mi çıkışı yoktur.

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Naomi-Campbell-NAOM-Parfum-edt-tp62221p87618.html
Aboneliğinden çıkmak Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt), buraya tıklayın.
NAML

Re: Naomi Campbell NAOMİ Parfüm(edt)

Hatice
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Bende bir tane var, kardeşim kullanırken çok beğenip ben de aldım ancak benim tenime uymadı kokusu :( Isteyen olursa benimle irtibata geçebilirsiniz.
haticemineozkan@gmail.com