jatne

Re: Nacizane koleksiyonum.

palatin
Cevap olarak bu gönderi By palatin
Altuğ Bey'e özellikle teşekkürler.
Herşey Old Spice İle başladı.

Re: Nacizane koleksiyonum.

guardiannnn
daha da artması temennisiyle hakan hocam.. guzel gunlerde kullanın.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Nacizane koleksiyonum.

palatin
Teşekkürler hocam ilginize 6 ayda bu kadar:) birde lidge, Bond No 9 ve coromandel bulursam yakında daha keyifli olacak hayat ;)
Herşey Old Spice İle başladı.

Re: Nacizane koleksiyonum.

matrai
Hocam hepsi çok güzeller. Aramıza benim vesilemle katılmış olmanız ayrıca güzel olmuş

Re: Nacizane koleksiyonum.

palatin
Altuğ hocam aslında ilk Emre Özetci'ydi ilk ondan aldım Decant o tavsiye etmişti sizi daha sonra sizden alışveriş yaptım defalarca cokda memnunum tanıdığım için.
Teşekkürler her şey için bir ara Bond No 9 wall street için rahatsız edebilirim sizi :)
Herşey Old Spice İle başladı.

Re: Nacizane koleksiyonum.

palatin
Ayrıca Umut beye de Timbuktu için teşekkür ederim tekrardan.
Herşey Old Spice İle başladı.

Re: Nacizane koleksiyonum.

Umut Kurtoğlu
Est hocam.. Güzel koleksiyon daha da niceleri olur umarım..

Re: Nacizane koleksiyonum.

palatin
Teşekkürler Umut hocam hep birlikte inşallah.
Herşey Old Spice İle başladı.