NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
Bu konu güncellendi de .
Beymen'de satışa sunulmaya başlayan NASOMATTO markasının tüm ürünleri isteğinize göre split yapılır.
Minimum 5 ml split yapacağım ki değsin.
Her şişeye 4 kişi girebilir, formatı 1 adet 15 ml(şişeyi alır), 3 adet 5 ml şeklinde yapacağım.
Eğer talep çok olursa 2 hatta 3. şişeleri de splite açabiliriz, tabi bu fiyatlarla talep olur mu bilinmez!
En azından denemek isteyen veya almak isteyip de zorlanmak istemeyen kişiler için denenebilir.

2 çeşit ürün var:
1.'si 15 ml, fiyatı 232,50 lira + kargo
2.'si  5 ml, fiyatı 77,50 lira + kargo

Not: Tüm ürünlerin 30 ml mağaza fiyatı 465 lira.
Ona göre karsız bir şekilde fiyat düzenlemesi yaptım.
Split tamamlanınca ödemeler alınacaktır.

1.NASOMATTO BLACK AFGANO 30 ML
1- Umut bey forum dışı.... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

2.NASOMATTO SILVER MUSK 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

3.NASOMATTO PARDON 30 ML
1- Cascade 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

4.NASOMATTO NARCOTIC V. 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

5.NASOMATTO DURO 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

6.NASOMATTO CHINA WHITE 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

7.NASOMATTO ABSINTH 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

8.NASOMATTO HINDU GRASS 30 ML
1- ...... 15 ml (Orjinal şişesinde)
2- ......  5 ml
3- ......  5 ml
4- ......  5 ml

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

fsater
ben bir  yurt dışı gezimde black afganou denemiş beğenmemiştim,acaba bu parfümlerin testerları varmı ve siz denedinizmi denediyseniz yorumunuz nedir?

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
black afgano için ; http://www.parfummeraki.com/2013/05/nasomatto-black-afgano-2009.html
hindu grass için ; http://www.parfummeraki.com/2014/04/nasomatto-hindu-grass-2006.html
diğerleri için de yabancı kaynak olarak fragrantica sitesinden inceleyebilirsiniz.
fsater yazdı
[...]

Cascade
Yavuz hocam Pardon 15ml için beni yazabilirsin.

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
tabiki ekledim.
Cascade yazdı
Yavuz hocam Pardon 15ml için beni yazabilirsin.

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

İSKeNDeR

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
Tamam İskender kardeşim black afgano splitini sen yap konustugumuz gibi talep cok az olunca ses seda cıkmadı kimseden, kalan 15 ml icinde katılmak isteyenler yazabilirler buradan.
İskender yazdı
Yavuz hocam nasomatto lara pek bi rağbet olmamış sanırım bende bugün harvey de Black afgano denedim çok beğendim listeye ekleyin beni 15 ml afgano için

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
silver musk nasıl bi koku acaba deneyen var mı tek notalı parfümleri hep merak etmişimdir birde nasomatto olunca merakım kat kat arttı

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

Eminth
Admin
Sample var ama henüz deneyemedim. Deneyince yazacağım inşallah.

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By isseyblue
talep olmayınca bizlerde deneyemedik ne yazıkki:((
isseyblue yazdı
silver musk nasıl bi koku acaba deneyen var mı tek notalı parfümleri hep merak etmişimdir birde nasomatto olunca merakım kat kat arttı

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

pikcell
evet ne de olsa herkesin deneme imkanı olmuyor ne yazıkki
İskender yazdı
emin hocam şöyle geniş çaplı bir anlatım olursa çok seviniriz

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By isseyblue
isseyblue yazdı
silver musk nasıl bi koku acaba deneyen var mı tek notalı parfümleri hep merak etmişimdir birde nasomatto olunca merakım kat kat arttı

Silver musk, diger nasomattolarin arasinda silik ve genel begeniye daha uygun bir koku gibi bir izlenim birakti bende....

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

isseyblue
Merak edildigi kadar yok yani

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Eminth

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

different pulses
Bu konu güncellendi de .
black afgano bir harika a dostlar.Neden talep görmüyorki

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Black afgano popüler ama zor bir koku. Ben duro ve pardonu çok beğendim, özellikle pardon çikolatalı oud lu falan kokusuyla kış için çok uygun. 30 ml şişeleri ve  ml fiyatı çok pahalıya geliyo . Splite katılım haliyle pek yok.

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

different pulses
oud kokularını her zaman sevmisimdir. Black Afganodaki oud,tütsü vede deri benim çok hoşuma gitti.Özellikle sonları..Nasomatto pardonu bir arkadaşım daha önermişti.Yakın zamanda onuda denemek istiyorum

Re: NASOMATTO SPLİTLERİ

İSKeNDeR