N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

equipa suena
Bu mağaza güvenilir mi ki?

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

imaginary
Ben bu parfümü bu mağazadan almıştım. 4-5 gün geç yollamışlardı fakat başka sorun yaşamadım. Ayrıca parfümü şiddetle tavsiye ederim. Ferah parfüm severlerin kaçırmaması gereken bir parfüm. Fiyatı da harika. Elimde olmasa hemen alırdım.

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

gokhanburak53

[...]

Parfümlerinizi güle güle kullanın. :)

İkiniz de parfümler elinize geçince 2-3 cümle ile yorumlarsanız sevinirim.

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By imaginary

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Ben kaçırmışım ya burayı hayırlı olsun. :) Lütfen yorumlarınızı yazın çok merak ediyorum performans ayarını.

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

rasta82
Code sport un performansı harikaydı. Yazlık kokularda genel itibarıyla biraz düşük olan kalıcılık ve farkedilirlik çok çok iyiydi diyebilirim. Nane temalı ferah bir kokuydu ama athlete in ne farkı var bilmiyorum ve merak ediyorum lütfen yorumlarınızı paylaşın.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

gokhanburak53

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By rasta82

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

rasta82
Stok kontrolü yapmadan ASLA internetten sipariş yapmayın!!!
[...]

canbaz
sayfalarında stokta kalan ürün adedini belirtiyorlar. anlaşılan o ki ürünler satıldıkça da eksilecek. böyle bi sistem kurduysan iş takibini yapacaksın. resmen saçmalamışlar.

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: N11.com Tuna Parfümeri Kampanyasından Faydalanma

blerox
Konusunda da yazmıştım geçenlerde misspera'dan Nautica voyage almistim gece siparisi verdim sabahında siparisiniz iptal oldu ödemeniz su hesaba iade edildi vs. vs. diye kestirip atmislar ne bir özür nede bir iptal sebebi.. anlayacaginiz büyük sirketler bile yapabiliyor bu tarz sıkıntıları maalesef..
12