Mutluluğun Parfümünü Notalasam Nasıl Olur?

Mutluluğun Parfümünü Notalasam Nasıl Olur?

NarKo
Mutluluun resmi çizmek  zor   fakat   hayalimde olan mutluluğun  parfümü ve  bu  parfüm   rahiyasından  hoşlanmayan kimse olmayacak tarzda   zor  olsada  yakında   deneyeceğim fakat  oldukça   pahalıya  patlar.

Mutluğun  kokusunu  yapmak için sırlar  mevcut ancak  şuan açıklayamam.     Sadece   ip  ucu  mutluluğun  kokusunu hissedebilen   başarabilir.

Re: Mutluluğun Parfümünü Notalasam Nasıl Olur?

NarKo
denedim      ancak    mutluluğun  kokusu  için  bir  anda  mutlu  olan  ve o  anda  hızlı    kişinin   durumunu  analiz   edip   kokusunun   profilini   saniyeler  içinde  çıkarmak gerek   ve   mutluluğun  kokusu  bir  tane   olamaz  bunu anladım. her insan  farklı  mutluluk  yaşar  her insanın  mutluluğun kokusu  ile  beraber   ne  zaman nerede ne için  neden  neye göre  mutlu  olduğuna  göre bir insanın  binlerce  mutluluk  kokusu   yapılabilir.   notalı  olarak  sadece  bir   tane  yaptım 22  notadan..

 mercan  köşk,    vetiver,    gri  amber,  lavanta,  çikolata, kavun, meşeyosunu, reyhan, gül  yağı, gardenya,   kasn otu,   cahampaça, sümbülteber,  nergis, moğol  misk, sibirya  misk, sardunya, misk-amber, çay  ağacı,  bal, Flamingo çiçeği,  diğernotayı    unuttum belkide  21...    nasıl kokuyor  derseniz    isteyen  olursa  anlatırım. ve  özelolarak  da    şişe içinde  gerçek  kabe ipi   mevcut..