Molton brown parfümleri

policeman_27
Molron brown ingiltere çıkışlı, lüks otellerde ürünleri kullanılan bir marka diye biliyorum...50 ml kokuları 170 tl civarı...koku notaları ilgi çekici duruyor...daha önce deneyen var mı acaba kokuları...

Re: Molton brown parfümleri

Snakker
Türkiye'deki sitesinde çeşit oldukça kısıtlı gördüğüm kadarıyla, sadece 9 parfüm var ve çoğu kadın parfümü. Niş parfüm serisi de varmış ama buradaki sitede yok. Tobacco Absolute ilginç olabilir sanki. Fragrantica'da çok çok az sayıda yorum ve puanlama var, bu nedenle fikir sahibi olmak zor şimdilik.

Re: Molton brown parfümleri

Umut Kurtoğlu
Duş jellerini kullanıyorum uzun süredir.. Oldukça güzel kokuları var ama parfüm olarak hiç ilgilenmedim bu marka ile ayrıca.. Düşünmüyorum da bu sıralar..