Missliva

kaside66
 www.missliva.com dan alışveriş yapan arkadaşlar var mı? Özellikle Loewe marka parfümleri satmaları nedeniyle dikkatimi çekti. Teşekkür ederim..

Re: Missliva

anigemini
Costume National Soul aldım. Ürün faturalı ve orijinal. Memnun kaldım.

Re: Missliva

єяяσя.
Hocam mümkünse aldığınız parfümün fotoğrafını koyabilir misiniz?
Çok merak ettiğim bir site.

Re: Missliva

anigemini

Re: Missliva

єяяσя.
Güvenemiyorum bir türlü bu siteye.
Riske girmemek en iyisi.
Yeterince dilim yandı zaten

Re: Missliva

anigemini
Ben sitenin kendisini değil de n11'i kullanıyorum alırken. Orda birsürü kampanya oluyor.Ama bir burdan bi de uzaydan alıyorum n11'deki sitelerden. Şimdi encre noire almayı düşünüyorum.

Re: Missliva

Umut Kurtoğlu
Buraya çok acayip yorumlar yazacağım ama siparişimin son durumunu bekliyorum.. Bakalım ne olacak.

Re: Missliva

Buraya çok acayip yorumlar yazacağım ama siparişimin son durumunu bekliyorum.. Bakalım ne olacak.
gittigidiyor / missliva alışverişini mi geciktirdiler umut hocam?
nazar filan da etmedim ama , inşallah bir sıkıntı çıkmadan ulaşır ürünler.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Missliva

Umut Kurtoğlu
Geciktirme olsa sorun değil. İyice çılgına döndürüyorlar adamı. Anlatırım bir sonuçlansın. Parfümünü yiyim ama bırakmam peşini gurur yaptım.

Re: Missliva

mm.olcayto
Umut Kurtoğlu yazdı
Geciktirme olsa sorun değil. İyice çılgına döndürüyorlar adamı. Anlatırım bir sonuçlansın. Parfümünü yiyim ama bırakmam peşini gurur yaptım.
Hocam, lalique equus u ordan aldım sıkıntı olmamıştı,son durum nedir bilmiyorum ama.

Re: Missliva

kaside66
Umut Bey,, Missliva ile ilgili son görüşünüz ne yönde acaba? Alım yapıp yapmamakta en kararsız kaldığım site.

Re: Missliva

Snakker
İnsan gerçekten hayret ediyor :-) Bu ve benzeri daha birçok site hepsiburada üzerinden satış yapıyor. Bizlerin gösterdiği hassasiyeti hepsiburada neden göstermiyor ve bütün bu sitelere bir anlamda referans oluyor anlayamıyorum. Bu durum insanın kafasını daha çok karıştırıyor, yani orada satılıyorsa bir sorun yoktur şeklinde ama bence bu konu zaman içinde çok başlar ağrıtacak.

Re: Missliva

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Berbat bir firma. Almayın aldırmayın derim ben. Normalde bu kadar net konuşmam herhangi bir ticari firma hakkında ama nasıl binlerce satış yapmış bu zihniyette anlayamıyorum.

..

Re: Missliva

..

Re: Missliva

kuzgun1984

Re: Missliva

kuzgun1984

Re: Missliva

Minty

Re: Missliva

Umut Kurtoğlu
Abla bir ara kampanyaları vardı gittigidiyorda terre ile hanıma la nuit tresor almıştım. Terreyi göndermişler. Ee dedm la nuit? Onu iptal edeceğiz dediler. Dedim onca siparişten olumlu puan almışsınız nasıl koca bir kampanyaya olmayan malınızı dahil ettiniz? Sonra döndü konteynerdan bekliyoruz gelince size göndereceğiz. Ok dedim. Yine göndermediler. Vs vs. Bir daha uğramam ben. Gerek de yok:)

Re: Missliva

Minty

Re: Missliva

Umut Kurtoğlu