Miss Balmain

kaside66

İlk aldığımda ağır ve eski moda bulduğum, çekmecemin bir köşesine atılmış hazine. Parfüm yolculuğumda tecrübe kazandıkça ve yaşım ilerledikçe takdir etmeye başladım. Kuru-odunsu bir parfüm. Biraz melankolik ve ciddiyet taşıyan bir özellikte.   Adındaki Miss insanı yanıltabilir. Kesinlikle genç kız kokusu değil. Deri  ve yoğun meşe yosunu notaları  nedeniyle unisex kullanıma da oldukça uygun.

Deri kullanımı oldukça başarılı ve baştan sona kendini hissettiriyor. Deri, meşe yosunu, aldehitler, karanfil ve baharatlar ön planda. Oldukça kompleks ve farklı katmanlar içeren bir yapısı var.  Soğuk havalarda sabahtan sıkıp akşama kadar değişik katmanların ve koku notalarındaki geçişlerin keyfini sürmek mümkün. Silajı gayet iyi kalıcılığı ise en az 12 saat.

Re: Miss Balmain

Re: Miss Balmain

Minty
NA

Re: Miss Balmain

NA
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Robert Piguet Bandit denemiş miydiniz daha önce?
Meşe yosunu, keskin bir deri, bitter yeşil notalar ve çiçeklerin nefis bir karışımı. Tabii ince bir hayvansallık da mevcut. Ona yakın bir karakteri mi var dersiniz?

Re: Miss Balmain

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Sizde daha ne cevherler var acaba sevgili kaside...harika yorumlamışsınız parfümü...
Teşekkür ederim:))

Re: Miss Balmain

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Minty yazdı
Kokuyu cok merak ettim Kaside.. yorumuna bakılırsa tam benlik bir vintage :-)
Nedense Montana Parfum de Peau havası olabilir gibi bir izlenim uyandırdı..
Montanayı hiç bilmiyorum Minty. Miss Balmain büyük olasılıkla kendi döneminde piyasaya sürülen pek çok parfümle benzerlik taşıyordur. :)

Re: Miss Balmain

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By NA
NA yazdı
Robert Piguet Bandit denemiş miydiniz daha önce?
Meşe yosunu, keskin bir deri, bitter yeşil notalar ve çiçeklerin nefis bir karışımı. Tabii ince bir hayvansallık da mevcut. Ona yakın bir karakteri mi var dersiniz?
Bandit'i hiç denemedim. Ama tarifinize göre epey benzerlik var. Bu arada Bandit ve Miss Balmain aynı parfümörün eseriymiş. Germaine Cellier. Bu da benzerlik ihtimalini artırıyor. Öneriniz için teşekkür ederim.
NA

Re: Miss Balmain

NA
kaside66 yazdı
NA yazdı
[...]
Germaine Cellier deyince taşlar yerine oturdu. Fracas'ın da parfümörü kendisi. Oldukça marjinal, ikonik kokulara imza atmış efsane bir kadın