Misk

elissab

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Öncelikle imkanın varsa saf misk yağı  tavsiye ederim hem daha naturel  tatlımsı pürüzsüz bir koku elbise üzerinde 4 gün kaldığını bilirim

Re: Misk

elissab

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Muhtemelen %90  sentetik ürünler kullanmışınız  gerçek saf katkısız yabancı sitelerde bulabilirsiniz  ben kullandım harkulade

Re: Misk

elissab

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Ceylan dan elde edilen misk ten söz etmiyoruz değilmi  :-)   çünkü o farklı bir konu

Re: Misk

elissab

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Ohh rahatladım  konuyu karıştırıp gülünç duruma düşmekten endişeleniyordum   ancak aynı türevden bahsediyormuşuk

Re: Misk

elissab

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Dogrusunu söylemek gerekirse  mağazalarda bazen bayan parfümleri denemekte bir mahsur görmüyorum  özellikle  Thierry mugler alien  dior poison   prada amber   oriflame mirage  en beğendiklerim

Re: Misk

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By elissab

Re: Misk

elissab
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz

Re: Misk

elissab
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59

Re: Misk

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By elissab
Tom Ford  wawwww dedirtecek parfüm serisi  hiçmi kötü parfümü olmaz bu adamın. Sıradışı özellikle Tom Ford Sahara fas masalları gibi büyüleyici bilmiyorum ben oldukça beğendim. Tom Ford Italian Cypress  İse  açılışı ve kalp notaları beni benden aldı  benim için başyapıt. Tom Ford black Orchid  İse eşi benzeri uzaktan yakından olmayan  orkide nin  o muazzam kokusu  (hastasıyız baba)  dedirten cinsten   Tom Fordun önünde saygı ile eğilirim  bu işi tam layıkıyla yerine getiriyor  verdiğim paralar helal hoş olsun     allah mekanını cennet eylesin diyecem ama sanırım hala sağ

Re: Misk

murrjm
Mutlu yazdı
[...]
Evet sağ ,Allah uzun ömür versin

Re: Misk

LesPaul59

Re: Misk

Mutlu korkmaz

Re: Misk

Libra
Bvlgari goldea yoğun misk içeren bir parfüm.Tatlı bir parfüm ama yumuşak ve güzel.Kokucuk.com sitesinden aldığım beyaz misk i de çok beğenmiştim.Cashmere mist yine aklıma gelen kokulardan:)

Re: Misk

kaside66
Narciso Rodriguez'in hemen hemen bütün parfümleri, Sarah Jessica Parker Lovely, Zara Rose, eğer bulabilirseniz jovan White Musk ilk aklıma gelenler.

Re: Misk

DarkGreen
sevdiğim ve kullanmaya çalıştığım bir nota. kullandığım parfümlerin yarısında var. ayrıca rivayetlere göre Peygamberimiz (sav)'in de sevdiği bir kokuymuş misk.
12