Merhaba

Mufi
Değerli üyeler bir konuda sizlere danışmak istedim .. bir koku var ki çok hoşuma gidiyor ama ilgilisine yazdığım halde cevap alamadım belki aranızda bilen çıkar ..

protex - plus sıvı sabunun  kokusu - ki bu koku geçmişte crisan şampuanda da vardı ...
aranızda kullanan varsa bu kokunun /parfümün adı? numarası vs ?

şimdiden teşekkür ederim - sevgi ile kalınız
kolay gelsin

Re: Merhaba

*HOCA*
Lavanta ve paçuli tarzı bir koku sanırım. Sen bunlara bak bence, ama o dediğinin aynısı kokan parfüme rastlamadım. bir parfüm için zor bir koku olurdu o