Mercedes Benz Intense

XXX-2

Re: Mercedes Benz Intense

goodpasture
Deniz Mzm yazdı
Üstad geçen hafta bellamoladan Mercedes benz intense aldım..110 tl 75 ml fiyatı..niye aldım inanki bilmiyorum herhalde şişesi ilgimi çekti.elime gecene kadar da aldığıma pişman oldum..3 gündür kullanıyorum ve 1sene içinde neredeyse denemediğim niş kalmadı..koku fiyatına göre beni inanılmaz şaşırttı..bay bayan herkesten olumlu tepki alıyorum..kalıcılık fıyatın çok üstünde.farkedilirlikte öyle..denemeni tavsiye ederim..4 mevsim kullanabılcegın bi koku bence..
ufak bi inceleme.   acikcasi ben de merak ediyorum.   trusltat da bi zaman dekant halinde satmis.bilgi verebilir belki

Re: Mercedes Benz Intense

Lagerfeld
Bu araba markalarının kokuları şaşırtıcı derece güzel oluyor gerçekten. Bentley intense beni benden aldı mesela. Resmen nefis bi' koku. Mercedes'i koklamadım ama kaliteli bi' iş çıktığından eminim.

Re: Mercedes Benz Intense

alfie
Lagerfeld yazdı
Bu araba markalarının kokuları şaşırtıcı derece güzel oluyor gerçekten. Bentley intense beni benden aldı mesela. Resmen nefis bi' koku. Mercedes'i koklamadım ama kaliteli bi' iş çıktığından eminim.
Bentley For Men Intense fiyatına göre gerçekten güzel parfüm. Kalıcılığı ve farkedilirliğide üzmüyor.

Re: Mercedes Benz Intense

pikcell
fiyat performans olarak alınabilecekler ürünlerden birisi, düşük bütçeli çözümler için oldukça uygun.

Re: Mercedes Benz Intense

XXX-2

Re: Mercedes Benz Intense

Lagerfeld
serko yazdı
Kör dalış yapacağım öyle görünüyor. :)
:) O zaman yorumları bekliyoruz efenim.

Re: Mercedes Benz Intense

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
Gec gordum yazilanlari.Maskulen parfumlerden hoslanan biriyseniz tavsiye edebilirim, ozellikle fahrenheit'la araniz iyiyse. Menekse oldukca baskin.

Acikcasi ben maskulenleri sevmeme ragmen cok sevemedim,takasla elimden cikardim. Kor alis icin riskli diyebilirim.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Mercedes Benz Intense

XXX-2

Re: Mercedes Benz Intense

gani
Bunun düz versiyonunu, intensei birde anahtarlık gibi olan versiyonunu denedim ama genel olarak markanın parfümlerini beğenmedim yapay geldiler.. ama genel begeniye uygun Fahrenheit sport hatta invictusa benzeyen çizgide lisede olsam daha çok beğeneceğim parfümler