Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Evet arkadaşlar böyle bir başlık açmayı uygun gördüm...Merak ettiğimiz ve deneyemediğimiz , ama kullananlar
tarafından bilgilendirilmek istediğimiz kokuları burada sorarak bilgi edinmeyi hedefliyorum.

Başlangıcı ben yapayım...

Armani Prive Vetiver Babylone deneyen , kullanan arkadaşlar bilgi verirlerse çok güzel olur...

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

volkan
Bende tom ford london kullanan varsa merak ediyorum.

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

İSKeNDeR

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Lumiere Noire anlatılmaz yaşanır.Piyasada çok fazla gül parfümü var...L.N aşırı derecede doğal , gül suyu
hissiyatı vermeyen , kimsenin burun kıvırmayacağı bir koku...Özel zamanlar için favorim.Aslında genel
olarak bakarsak ilk kullanımdan itibaren ilk kokladığımda yüzüme bir tebessüm doğuran tek parfüm.
4 mevsim kullanılabilir.Kalıcılık ve farkedilirliği ortalamanın biraz üstü.Çok bağıran bir koku değil.
Fazlasıyla sanatsal bir koku...Koku işinde az da olsa tecrübe edinmiş kişiler kokladıklarında
nasıl değerli birşey olduğunu farkedeceklerdir diye düşünüyorum.Denemenizi kesinlikle
öneririm.

iskndr77 yazdı
Nasamato Black afgano
Mfk lumiere noire

Ve bu denemeye Nail olamadığım kokuların emsalleri varmıdır acaba yakın olan anımsatan kokular

[...]

Gourmandların çoğu bir yiyecek çağrışımı yapıyor dediğiniz gibi.

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
hemşo çaklıt greedy de aynı çikolatalı kek gibi kokuyor inanmıyordum bire bir aynısı. :)

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

İSKeNDeR

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

jambi
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Lui Mazzolari
Parfum d’Habit
Carrillon pour un ange
Vetiverus Oliver & Co.
Orange Spice-Creed
Mouchoir de Monsieur
caron thirdman(vintage şişeyi almak istiyorum yenisiyle ne gibi farklılıkları var)
Monsieur Carven
Phileas Nina Ricci
2 veya 3 tane kör alış yapıcam yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
iskndr77 yazdı
Evet hemşo harvey Nicholas'da denedim vallahi oda çok gerçekçi bir koku ıslak hafif yanmış sıcak çikolatalı kek gibi bu kadar mı gerçekçi olur bir koku

Ben birde amouage gold man i çok merak ediyorum
Amouage Gold Man şu ana kadar denediğim kalıcılığı ve farkedilirliği en iyi parfümdür.Hayvansal ve çiçeksi
yapısı var.Bence kadın kullanıma , her ne kadar erkek parfümü olsa da daha yakın.Çok dikkat çekici bir
yapısı olduğunu da belirtmek isterim.Ancak gelen tepkiler pek olumlu olmaz :/

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Çok güzel başlık olmuş

benim merak ettiğim blue the chanel sizce çokmu pıyasa kokusu kullanan bilgilerini paylasabilirmi ?

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
naptın lidgeyi :D

dejavu, bleu güzel bir koku ama parası fazla. Sitede biraz fazla eleştiriliyor ben o kadar kötü olduğunu düşünmüyorum.

Chanel sonuç olarak.

Davidoff - The Game'in kokusu hakkında bilgisi olan?

Katzekat
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
TF London duyan gören bir anlatsın :)

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By DeJaVu

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

isseyblue
ananas kokusuna hastayım Kouros Fraicheur'da nasıl bi kullanımı var deneyen var mı

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

equipa suena
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
London, Tütsü ve Safran temalı bir parfüm. İlk sıkıldığı an bir duman bulutu karşılıyor sizi, zengin gibi dursa da pek spesifik bir parfüm değil. Pek de merak etmeyin derim, Amouage gibi bir marka varken tütsü temalı parfüm konusunda, Tom Ford epey sınıfta kalıyor. Uygulamalı gösterimi de London. Geçiniz derim:)

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

baptiste
Diptyque eau duelle merak ettiğim bir koku, kullanan arkadaşlar biraz bilgi verebilirler mi acaba?

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth

Re: Merak Ettiğiniz ve Hakkında Bilgi Edinmek İstediğiniz Kokular

matrax
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Çoğu kişinin bildiğin fakat daha deneme şanşına erişemediğim,ysl body kouros.Raşit beyin tanımlamalarından dolayı aklımda le male ye benzer bir koku oluştu.benzetebildiğiniz şeyler var mı ?
1234 ... 38