Matraiden Hediye Ferrariler :)

Ben bu sayfayı sık sık meşgul edeceğim orası belli oldu. O yüzden hemen bu başlığı kendi adıma parsellemek hemde ilk paylaşımı yapmak için konuya hemen giriyorum

Tam 4 adet parfüm hediye ediyorum şişeli olarak.

1 Ferrari Essence Oud
2 Ferrari Cedar Essence
3 Ferrari Essence Musc
4 Ferrari Siver Essence

Hepsi şişeli kutulu ve içlerinde 50 ml dolu olarak kargoda bana ait olacak şekilde çekilişi kazananlara gönderilecektir

Çekiliş 22 Ocak cuma günü yapılacak ve video ile yayınlanacaktır

Çekilişe katılmak için herhangi bir üyelik yaşı ve mesaj sınırlaması yoktur isteyen herkes katılabilir.

Her parfüm tek olarak kuraya girecektir ve kurayı kazanan kişi 2. bir parfüme hak kazanamaz. yani 4 farklı parfüm 4 farklı kişiye gidecektir. Bunun için ayrı ayrı isim yazdırmıyorsunuz sadece çekilişe katılmak istiyorum diye yazmanız yeterli olacaktır. Kura tek torba olacaktır ve çekiliş yapılmadan önce hangi parfüm için kura çekildiği belirtilecek ve o parfüm için çıkan isme gönderilecektir. Bu sırasıyla diğer parfümler içinde yapılacaktır.

Herkese Bol Şans

1 RİYAFES
2 WoodMan
3 Hanımeli
4 B.G
5 guardiannnn
6 Optuna
7 Lagerfeld (Oud Essence)
8 GkhnUÇAR
9 erens
10 salpingooo
11 yalciner51
12 vito andolini (Essence Musc)
13 Eser
14 lawyerzzz
15 selcukoguz
16 gusti
17 ainos
18 drekoo
19 alisofya
20 mseren
21 BaddestMan
22 ihtiras1519
23 policeman_27
24 Ulucguvener (Cedar Essence)
25 nephila
26 Burakkk
27 paranaoid android
28 erdembaba
29 mryankee06
30 egirgin37
31 erdem
32 kupo
33 rakip35
34 trustalt
35 melih2316
36 eMRe
37 hunter
38 Cemile ışık
39 berzax
40 radmurat
41 volky
42 mm.olcayto
43 kokarca
44 Jasezovemalp
45 RGPDBN07
46 crescent1982
47 promesta
48 imaginary
49 Atacannberkk
50 Swen
51 Tekkenzaibatsu
52 ANDY DUFRESNE
53 ANDY DUFRESNE
54 gusti
55 misketkedisi
56 Alabanda
57 MauMau
58 hmerhaba
59 Dt Enes
60 wadajat
61 anigemini
62 kkavuk (Siver Essence)
63 SHaNS1986
64 agefe
65 byefendy
66 baykalbul

Re: Matrainin Hediyeleri

RİYAFES
Altuğ Bey 1.sıradan yazılalım çekilişe

Re: Matrainin Hediyeleri

WoodMan
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Merhabalar Altuğ Bey benide yazabilirmisiniz rica etsem.

Re: Matrainin Hediyeleri

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ bey oldu olacak çekilişe noter de çağırın :)

Re: Matrainin Hediyeleri

Re: Matrainin Hediyeleri

Baho
Bende katılmak istiyorum teşekkür ederim

Re: Matrainin Hediyeleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By matrai
ben de istiyorum bi ferrari
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Matrainin Hediyeleri

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altug hocam ne yaptin:) biz de katılalım uygunsa..
Private Label - Ursa

Re: Matrainin Hediyeleri

matrai
Katılımları toplu olarak kaydedicem isteyen herkes katılabilir

Re: Matrainin Hediyeleri

Lagerfeld
Allah'ım o Essence Oud bana çıksın diye evrene ve yukardakine mesaj gönderip, ya tutarsa diyerek katılmak istiyorum Sayın parfüm Lord'u.

Re: Matrainin Hediyeleri

manaman10
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altug bey mumkunse cekilis heyecanina bende katilmak istiyorum.

Re: Matrainin Hediyeleri

GkhnUÇAR
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Mümkünse bende katılmak isterim Altuğ hocam

Re: Matrainin Hediyeleri

erens
Cevap olarak bu gönderi By manaman10
Beni de yazar mısınız :)

Re: Matrainin Hediyeleri

salpingooo
Cevap olarak bu gönderi By GkhnUÇAR

Re: Matrainin Hediyeleri

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ hocam benide yazarsanız sevinirim. Saygılarımla
Atam İzindeyiz!..

Re: Matrainin Hediyeleri

vito andolini
Cevap olarak bu gönderi By salpingooo
beni de kuraya yazarsanız sevinirim.

gönlünüze sağlık :)
Terre D'Hermes

Re: Matrainin Hediyeleri

Eser
Katılmak istiyorum abi.

Re: Matrainin Hediyeleri

lawyerzzz
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ben de çekilişe katılmak istiyorum ve diğer katılımcı arkadaşlara da bol şans diliyorum:)

Re: Matrainin Hediyeleri

selcukoguz
Altuğ hocam ben de talibim bu güzellere.

Re: Matrainin Hediyeleri

gusti
Cevap olarak bu gönderi By matrai
merhaba, benide yazarmısınız listeye :)