Matrai Koleksiyon (Güncel Foto Nisan 2016)

Matrai Koleksiyon (Güncel Foto Nisan 2016)

Re: Matrai Koleksiyon

Re: Matrai Koleksiyon

matrai
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Matrai Koleksiyon

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Süperler. Hocam yalnız soldan sağa gibi açıklama yazabilir misiniz? Çok net değil bazıları

Re: Matrai Koleksiyon

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Clive Christian' ları ne kadara aldınız Altuğ bey?

[...]

Fiyat?

Re: Matrai Koleksiyon

matrai
Emin Hocam X olan 1530 TL gelmiş
1878 Olan 1315 TL

Re: Matrai Koleksiyon

Eminth
Admin
Harveyde şimdi ne kadar acaba? Yılbaşından önce 1.700,00-TL' ydi.

Re: Matrai Koleksiyon

matrai
Valla Emin hocam en son 1950 tl idi yanlış hatırlamıyorsam

Re: Matrai Koleksiyon

ibrhm
Altuğ hocam maşallah koleksiyon çok güzel olmuş, gitgide de genişliyor. İsimlerini ekleyebilir misiniz, fotoğraftan seçmek kolay olmuyor

Re: Matrai Koleksiyon

alfie
Söylemesi ayıp sabah uyandığınızda ne kullanacağınıza nasıl karar veriyorsunuz.

Re: Matrai Koleksiyon

matrai
Bir gün öncesinden karar veriyorum çoğunlukla :) yoksa sabah seçim yapmaya kalksam işe gidemem

Re: Matrai Koleksiyon

esclapez
hay maşallah.

Re: Matrai Koleksiyon

allure
Cevap olarak bu gönderi By matrai
gerçekten büyüleyici, maşallah :)

Re: Matrai Koleksiyon

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Hocam fotoğrafları büyük koysaydınız keşke..
Benim gözlerim görmüyor, küçücükler..
Taz

Re: Matrai Koleksiyon

Taz
ne kadar güzeller keşke benim olsalar
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: Matrai Koleksiyon

imanpower
Cevap olarak bu gönderi By matrai
masallah superler ustadim durmak yok yola devam zaten istesek te duramayiz artik gibi gozukuyor
TME

Re: Matrai Koleksiyon

TME
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Hocam evet keşke liste yapsaydınız veya daha büyük fotoğraf koysaydınız, malum parfümlerin bir bölümü yakında bizim dolaplarda yerini alabilir, şimdiden incelemek lazım
1234 ... 7