Markafoni

єяяσя.
Markafoni de şu an minyatür boylar satışta.
Çok severim bunları.
İlgilenenlere duyurulur.

Re: Markafoni

єяяσя.
Markafoni den ilk alışverişim can sıkıntısı yaptı.

Cartier Le Baiser Du Dragon 100 ml EDT
Eau de Cartier Essence de Bois 100 ml EDT

almıştım.
Dün paket geldi ama "Ejderhanın Öpücüğü" sitede 100 ml gözükmesine rağmen bana 50 ml geldi.
Outlook u açıp bana elektronik posta olarak gelen satış sözleşmesine baktım orda da 100 ml EDT görünüyor.
Markafoni müşteri hizmetlerine e-posta attım.
Gelen cevapta özür diliyorlar, parfümü açmadan kutunun içindeki iade formunu doldurup aynı kargo şirketine teslim etmemi söylediler.
Para iadesi olacakmış sonra veya değişim.
Sonra düşündüm ellerinde olsa 100 ml yerine 50 göndermezlerdi kuvvetle muhtemel büyük boyu ellerinde yoktur.
Bütün gün işteyim vaktim yok onu kalkıp kargo şubesine götürmek işkence geldi bana çok uzak.
En son olarak artık neyse ne dedim kabullendim geri yollamıycam.
Piyasada olmayan bir koku çünkü.
Açıp ilk fısımı da yaptım.

Essence de Bois "Arcon" çıkartmalı geldi

Re: Markafoni

salpingooo

Re: Markafoni

єяяσя.
Markafoni bu sefer Trendyol gibi hava kabarcıklı poşetlere sarmadan yollayıvermiş parfümlerimi.
Yurtiçi kargoya güvenleri tam anlaşılan.
Bende vardı ama stok yapmak için aldım bu kokuları hatta klasik Must tükenmiş galiba keşke bir tane daha alsaydım
.
Gözüm doymuyor.Hastayım

Re: Markafoni

єяяσя.
Eau De Cartier 200 ml yaza hazır [yazı sevmem ama]

Re: Markafoni

guardiannnn
paranoid hocam, sherlock holmes ve nahid sırrı örik dışında, kütüphanenizin diğer kitaplarını da görmek isterim :)
güzel günlerde kullanın cartierinizi.. yazın bolca kullanırsınız artık 200 ml kolay kolay bitmez de.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Markafoni

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Musmutlu hocam.. Sürahi gibi maşallah:)

Re: Markafoni

Re: Markafoni

Ozlemcixx
ne güzel indirim veriyordu geçen hafta. bu hafta hiçbir şey yok. ne güzel parfüm alacaktık.
..

Re: Markafoni

..

Re: Markafoni

Umut Kurtoğlu
A☆MEN yazdı
Smsle kod 30 liralik kod yolladilar parfumde de gecerli,belki sizede gelmistir mailinize de bakin..
Aynen isteyene gönderebilirim yardımcı olacaksa..

..

Re: Markafoni

..

Re: Markafoni

Ozlemcixx
A☆MEN yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
A☆MEN yazdı
Smsle kod 30 liralik kod yolladilar parfumde de gecerli,belki sizede gelmistir mailinize de bakin..
Aynen isteyene gönderebilirim yardımcı olacaksa..
Ozlem hanim ariyor gibi gorunuyor gorurse alir zannimca kodu..
teşekkür ederim bana da markafoni verdi aynı koddan arkadaşlar lazım olan varsa ben de verebilirim. çok çok teşekkürler tekrar :)

bana şuan 1v1y kodu gerekiyor. :) babalar günü indirimi var 1v1y.com da

Re: Markafoni

İmeraFera
Arkadaşlar bana indirim kodu atabilir misiniz acaba bana göndermediler :)) çok iyi olur hala kullanmadıysanız.
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Markafoni

Umut Kurtoğlu
Tabi. Ne demek.. Gönderdim hocam

Re: Markafoni

İmeraFera
Geldi Umut Bey çok sağolun :)
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Markafoni

Ozlemcixx
bu markafonide anlamadığım şey; hiç mi stoklarını güncellemiyorlar? çoğu ürün yok bitmiş tükenmiş. bir kaç tane kalmış nerdeyse her markadan:(

Re: Markafoni

promesta

Re: Markafoni

kuzgun1984

Re: Markafoni

KARMAŞA
Markafoni 30 Haziran itibariyle dükkanı kapattığını açıklamış sitesinde.Zaten geçen hafta boyunca tüm ürünlerde olduğu gibi parfümlerde de akla zarar bir indirim yaptılar.Şansıma denk gelip iki beğendiğim parfümü indirimli halinin yarısının da altında fiyatlarla alabildim.Gitmeden yüz güldürdüler:)