Mancera - Red Tobacco

CNYT

HEAD NOTES
 Saffron, Cinnamon, Incense, Nutmeg, White Peach, Green Apple & Nepalese Oud.

HEART NOTES
 Leaves of Patchouli & Delicate Jasmine.

BASE NOTES
 Precious Tobacco, Amber, Woody Notes, Vetiver, Vanilla Pods & White Musk.

Y.D.F: $180
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Mancera - Red Tobacco

serif
Admin
Olumlu yorumlar görüyorum bir kaç gündür.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Mancera - Red Tobacco

CNYT
Bu parfüm Maslak civarı Niche & Co firmasında satılıyormuş. Hayli ilgi çekici geldi bana. Mancera parfümlerinde genel anlamda performans sorunlarıda başladı; özellikle serinin en çok ilgi çeken parfümü CB denilebilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Mancera - Red Tobacco

Parfüm Merakı
Admin
Bu parfüm benim de ilgimi çekmeye başladı :)

Re: Mancera - Red Tobacco

CNYT
Parfüm Merakı yazdı
Bu parfüm benim de ilgimi çekmeye başladı :)
Duyduğum kadarıyla bu parfüm sadece Maslak civarında Niche & Co. firmasında bulunmakta. Mancera Hindu Kush ile birlikte...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Mancera - Red Tobacco

CNYT
Bu parfümün açılışını pek beğenmedim. Tarçın Safran tepe notalarda dominant olmuş ve beni rahatsız etti. Sentetiklik hissiyatı var. Performans ortalama farkındalık ortalama Kalıcılık 5 saat civarı diyebilirim. Kısaca beklentimin biraz altında kaldı. Benim tenimde çokta iyi durmadı...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***