Mancera - Cedrat Boise-ARŞIV lütfen ..

MD

Mancera - Cedrat Boise-ARŞIV lütfen ..

MD
Bu konu güncellendi de .
debenhams tan alınma
Ml fiyatı :3,2 TL

Şişe bende kalırsa sevinirim... Talepleri buraya yazabilirsiniz ..
cantona8 30 ml
Umut kurtoğlu 15 ml
Royvicety 10 ml
Forumdışı 10 ml
Matrai 20 ml

Kalanı da bana kalabilir Katılan herkese teşekkür ediyorum ...

Re: Mancera - Cedrat Boise

Umut Kurtoğlu
Merhaba 15 ml beni yazabilirsiniz pazartesi ödeme yaparım

Re: Mancera - Cedrat Boise

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By MD

Re: Mancera - Cedrat Boise

royvicety
Cevap olarak bu gönderi By MD
Merhaba 10 ml de ben talibim mümkünse...

Re: Mancera - Cedrat Boise

matrai
20 ml ben alayım
www.parfumhobisi.com
MD

Re: Mancera - Cedrat Boise

MD
Cevap olarak bu gönderi By MD
Split tamamdır arkadaşlar ödeme ve adresleri toplama evresine geçebiliriz artık :))

Re: Mancera - Cedrat Boise

matrai
Ödemeyi ve adres bilgilerini yolladım çok teşekkür ettim

Re: Mancera - Cedrat Boise

ainos
10 ml lik yer kalmadı mi acaba.

Re: Mancera - Cedrat Boise

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By MD

Re: Mancera - Cedrat Boise

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By MD
Ödeme gönderildi. Teşekkürler.

Re: Mancera - Cedrat Boise

ainos
5 ml de olur

Re: Mancera - Cedrat Boise

matrai
Cevap olarak bu gönderi By MD
Mehmet hocam ne oldu bizim kargolar bi haber gelmedi senden?

Re: Mancera - Cedrat Boise

royvicety
Bende bekliyorum sabırsızlıkla santal A kavuşmayı
😀

Re: Mancera - Cedrat Boise

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By MD
Kargo elime ulaştı Mehmet Hocam. Elinize sağlık..

Re: Mancera - Cedrat Boise

matrai
Kargoyu bende teslim aldım çok teşekkür ederim

Re: Mancera - Cedrat Boise

pisipisiotu
Cevap olarak bu gönderi By MD
Aventus'a benziyor mu bu koku merak ettim?
MD

Re: Mancera - Cedrat Boise

MD
Cevap olarak bu gönderi By MD
Dedemin Rahatsızlığı ve yoğun nöbet programım sebebiyle bazı gönderileri yapamadım , özür dileyerek bu splitte kalan gönderilerin Çarşamba ve Perşembe günleri tamamlanacağını ifade etmem gerekiyor, anlayışınız için herkese teşekkür ederim ...

Re: Mancera - Cedrat Boise

ainos
MD yazdı
[...]
Mehmet hocam oncelikle gecmis olsun.denemek icin bi 5 ml lik yer var mı acaba.almayi düşünüyorum bu kokuyu da .aventus ile ikisi arasında kaldım. Denemeden atmayalım diyorum.mümkünmudür acaba.
MD

Re: Mancera - Cedrat Boise

MD
Çok teşekkür ederim Üstadım , tabiki mümkündür ne demek ...

ainos yazdı
MD yazdı

Gecmiş olsun hocam...
12