Man Black Orient - Bvlgari

murrjm

Üst Notalar: rom,kakule
Orta notalar : Taif gülü, Sümbülteber
Alt Notalar : Deri , Ud

Yine Alberto Morillas'ın ellerinde hayat bulan bir Man in Black flankerı. Flankerlara karşı genel olarak bir ön yargım olsa da bu kokuda kullanıldığı duyurulan taif gülü ve sümbülteber baya merak uyandırdı bende.

Re: Man Black Orient - Bvlgari

promesta

Re: Man Black Orient - Bvlgari

Burakkk
Şişe ve notalar harika. Çiçekler nefis. Merakla bekliyorum.

Re: Man Black Orient - Bvlgari

kuzgun1984
Cevap olarak bu gönderi By promesta

Re: Man Black Orient - Bvlgari

єяяσя.
Bu senenin bomba kokularından 1'i bu olacak galiba.
Çok ümitliyim bu parfümden.Hadi hayırlısı.

Sevil e düşmüş.
Yalnız bişey diycem şimdiye kadar reklam cümleleri bu kadar etkileyici bir şey okumamıştım;

"Çeliği eritme gücüne sahip ısının gizemi"

"yeryüzünün enerjisini kontrol altına alan"
mübarek parfüm deil mucizevi bir buluş.
Ama kalbimin ortasından vuran şu ;

"Paha biçilemez yıllandırılmış Rom"
Paha biçilemediyse acaba Bvlgari firması nasıl satın aldı o Rom un kilosunu çok merak ediyorum.

Neyse şaka bir yana çok heyecanlıyım bu koku için

Re: Man Black Orient - Bvlgari

Frozenwings
İnşallah performansı MiB cologne gibi değildir

Re: Man Black Orient - Bvlgari

eyyup55
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Man in black in başlangıcı çok hoşuma gitmişti.bu nasıl acaba

Re: Man Black Orient - Bvlgari

єяяσя.
Evet bu zatı muhterem ile de tanıştık sonunda.
Açılış harika.
Bol dumanlı yoğun bir ud.
Tatlılık çok az.
İlk etapta niş bir koku kokladım hissine kapıldım gayet başarılı.
Koku 15-20 dk sonra bildiğimiz MIB  e dönüşüyor
Bu aşamada hayalkırıklığı yaşadım.
Neden yaşadım?
MIB den farklı bir koku bekliyordum/istiyordum açıkçası.
MIB en başta çok sevip sonradan beni iten kokular kervanında çünkü.
O sebepten abisi ile alakasız bir flanker istiyordum açıkçası ama deil.
Başlangıcı hariç klasik MIB bana göre.

Başlangıcı için 10 puan veriyorum

Re: Man Black Orient - Bvlgari

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Dutyfree de deneme imkanim oldu, orjinalinden pek bi farkli gelmedi. Acilisi hafif farkli olsada , bi 5-10 dk'ya ayni orjinali gibi oluyo, gereksiz bir flanker daha.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Man Black Orient - Bvlgari

javert
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
Bugün MIB ile birlikte denedim, MIB uçtu şuan az bir şekilde BO geliyor.

Ben ilk sıktığımda Black Orchid'e benzetmiştim.

Şuan ki hala benziyor.

13. Nota