Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Lagerfeld
Arkadaşlar son zamanlarda ruj yada makyaj malzemesi, çantası vb kokan çalışmalar ilgili çekiyor. Sizlerin denemiş olduğu bu tarz kokular varsa paylaşır mısınız?

En son HDP - Moulin Rouge, Miller Harris - Noix de Tubereuse'un bu şekilde bi' yapısı olduğunu okudum. Özellikle Moulin Rouge ile ilgili merak tavan yani.

Önerilerinizi, fikirlerinizi çılgınlar gibi bekliyorum. :)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Miller Harris Noix de Tubereu'da bariz bir ruj/makyaj efekti yok diyebilirim.Sümbülteber ve balsamic temalı bir koku.Ancak ilerleyen sürelerde hafif kremsi bir hale evriliyor koku.Belki bu yönü ile benzetilmiş olabilir.Yine de akşam tekrar deneyip gözlemleyeceğim bakalım. Onun dışında bende merak ettim gelecek cevapları

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Lagerfeld
Bu konuda yalnızız heralde murrjm. :) Kendimiz arayıp bulacaz artık. :)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

murrjm
 DH DHI hatta DHP alıp çekilelim hiç yormayalım kendimizi :)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Lagerfeld
Bak bak ne buldum. :) Koray Sevinç imdadımıza yetişmiş. :)

http://parfumhikayeleri.com/post/134717642000/smells-like-make-up

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

murrjm
Lagerfeld yazdı
Bak bak ne buldum. :) Koray Sevinç imdadımıza yetişmiş. :)

http://parfumhikayeleri.com/post/134717642000/smells-like-make-up
Miller Harris'i eleyebilirim kafamda (ruj/makyaj temasını yansıtması açısından) yoksa alınacaklar listemdedir kendisi.Müthiş bir performansı vardı bende.Birde sümbülteber aşığı olduğum için.kafadan daldı listeme.Dün akşam bulamadım tekrar deneyecektim.Sample'lardan bulursam sana göndereyim ;)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

єяяσя.
Teşvikiye La Deesse e gittiğimde elim ilk önce 1889 Moulin Rouge a gitmişti.
Paris teki meşhur gece kulübünün ismi olan koku da çok güzel olmalı diye düşünce doğmuştu bende.
Hakikaten de çok sevdim diye anımsıyorum kokladığımda, ama feminen bulmuştum ordaki hanımkız da bayanlara yönelik bir koku deyince fazla üzerinde durmamıştım.
Şimdi yeniden merak ettim burda görünce.

Ama 516 km uzaktayım maalesef

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
erdem bu yoruma katılıyor.
murrjm yazdı
DH DHI hatta DHP alıp çekilelim hiç yormayalım kendimizi :)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

jigglypuff
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Carolina Herrera 212 Sexy den biraz makyaj malzemesi kokusu alıyorum.

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

murrjm

Lagerfeld, elimde kalan bu boş şişenin içini kokladım.Tenimde alamadığım makyajımsı hissiyat resmen çiçeklerin arasından sırıntı bana burada :) (belki de kendimi ona şartlayarak kokladığım için öyle hissettim)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Lagerfeld
UU Yiiie... Deneme listeme daldı o zaman.

Şöyle bi' gezinirken okuduklarım arasında Frederic Malle - Lipstick Rose ve  Juliette Has A Gun - Citizen Queen bu yönde destekleniyor.

Özellikle FM başı çekiyor gibi.

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

murrjm
Aynen ismiyle müsemma.FM'nin nasıl bir efekt yarattığını ben de merak ettim,denensin ;)

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

kaside66
Bu konu bayanların pek ilgisini çekmemiş. Belki de hergün zaten ruj kokusu hissettiğimiz içindir. Bu konuda en namlı olanlar FM lipstick rose dışında Guerlain Parfum Initial. Bir de Guerlain French Kiss'in adı geçiyor. Geçenlerde kızım Carolina Herrera CH Eau De Parfum Sublime kullanmıştı. Parfum Initial'a benzediğini farkettim.

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Bubiraşk
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Chloe LOVE  yüz pudrası içeriyor. Kokunun  ilhamıda ondan alınmış.
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: Makyaj ve Ruj Temalı Parfümler

Minty