Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

blerox
Bu konu güncellendi de .
Parfüm fragrancex'ten alınmıştır. fragrantica'da oldukça beğenisi olan bir koku. Ml ücreti 2,6 tl'dir
http://www.fragrantica.com/perfume/Maitre-Parfumeur-et-Gantier/Eau-des-Iles-5601.html

serdar73 --- 50 ml
umut kurtoğlu --- 10 ml
forum dışı --- 20 ml
samisenol --- 15 ml

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

samisenol
hocam 15 ml banada yazabilirmisin

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

blerox
ekledim sami bey..
son 10 ml arkadaşlar..

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

Umut Kurtoğlu
Benim 10 ml de olabilir Mehmet Bey sıkıntı yok yani..

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

blerox
tamam umut bey düzelttim şimdi..

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

serdar73
Mehmet hocam sanada 5 ml mi kaldı yani :)

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

blerox
ne umdum ne buldum serdar hocam :)  neyse canı sağolsun arkadaşların bir tane daha tedarik ederim ben :)

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

different pulses
Alan arkadaslara hayirli olsun.Şişesi gercekten cok hoş duruyor..

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

ssselçuk
üstadlar nasıldır bu parfüm biraz yorum yapsanız pure cafee ile benzerlik varmı kahve kokusu yeni çekilmiş gibimi yoksa rochas tarzında bayıkmı.

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

Medea LoveGergedan
Mehmet Bey, parfüm sorunsuz olarak bana ulaştı. Çok teşekkürler.

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

blerox
Rica ederim mete bey güle güle kullanın.. en kısa zamanda yorumlarınızı bekliyorum. .

Re: Maitre Parfumeur Et Gantier Eau Des İles

samisenol
Cevap olarak bu gönderi By blerox
hocam parfum sorunsuz elime ulasti tesekkurler paketleme cok saglam olmus :) parfumun acilisini pure coffe ye cok benzettim