Maison Francis Kurkdjian

kartaliçe
Bu konu güncellendi de .
amyris,apom,lumiere noire,acqua universalis forte en çok merak ettiklerim. varsa deneyen yorumlarını bekliyorum
NA

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

NA
Bu konu güncellendi de .
Özellikle Lumiere Noire ve APOM üzerine çok konuşuldu forumda, onlara göz atın isterseniz... Zaten ikisi en beğenilen kokularından. Kurkdjian tarzının en bariz örnekleri aynı zamanda. Amyris ise beni pek etkilemeyen kokularından. Hafif baharatlı, ferah, jenerik erkek kokusu izlenimi veriyor. Kalite yüksek ama etkisi sıradan... Acqua Universalis Forte ise kendi alanında başarılı. Sabunsu, çiçeksi, ferah... Bu tarza özel bi ilginiz yoksa, büyük beklentiniz olmasın :)

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

Shams
NA yazdı
[...]

Forumdaki yorumlar genelde Pour Homme. Başlık sahibi bayan mı erkek versiyonlarını mı soruyor belirtirse daha net anlaşılacaktır.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz
NA

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

NA
Shams yazdı
NA yazdı
[...]

Haklısınız, bu arada benim yorumlar da erkek versiyonları için :)

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

kartaliçe
Ben bayan versiyonlarını soruyorum:)

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

kaside66
APOM Femme'in dekantını almıştım. Havalar soğuduktan sonra iki kez denedim. Fragranticaya göre üç notası var. Portakal çiçeği, ylang ylang ve sedir.  Parfüm çok pudralı geldi bana. O kadar ki, portakal çiçeği  pudra içinde kaybolmuş adeta. Yayılımı ve kalıcılığı çok iyi. Pudralı parfüm sevenler deneyebilir. Ama portakal çiçeği denince,   Francis Kurkdjiyan'ın  Elie Saab'ını  buna tercih ederim. :)

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

queenly
Apom um ,odunsu ve kaliteli portakal çiçeği hissiyatini seviyorum, baharda kullanilicak bir koku gibi gorunse de ben mevsim ayrımı yapmaksızın kullaniyorum
i don't care what you think about me.i don't think about you at all. Coco Chanel

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

gani
Acqua Universalis Forte Maison Francis Kurkdjian for women and men.. çiçeksi, fresh meyvemsi kalıcılığı çok iyi. şişesi alındımı kolay bitmeyecek bir parfüm. temiz taze zengin bir kokusu var..

Re: Maison Francis Kurkdjiyan

gokhanburak53

Re: Maison Francis Kurkdjian

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
Benim naçizane fikrim: Amyris'e bunca para vereceğene Paco'nun "One Millione"nini ya da CH'nin 212 VIP Men'ini kullan....