Maison Francis Kurkdjian

Değerli arkadaşlar MFK'dan dilediğiniz parfümler olursa split olarak listeleme yapabiliriz.

Absolue Pour Le Soir   (385 lira,ml ücreti 5,5 lira)  (ALINDI)

blueskies 15 ml
SilverStar 5 ml
furkan 5 ml
chaos 5 ml
Eminth 5 ml

Lumière Noire Pour Homme   (390 lira,ml ücreti 5,5 lira)  (ALINDI)

fugazi 15 ml
furkan 5 ml
Lnph 10 ml
NA 5 ml
chaos 5 ml

Cologne Pour Le Soir  200 ml  (505 lira,ml ücreti 2,5 lira)  (ALINDI)

trustalt 50 ml
asumer 50 ml
Eminth 5 ml

APOM  (390 lira,ml ücreti 5,5 lira)  (ALINDI)

Daniel 10 ml
toyota 10 ml
matakli 15 ml
amatörburun 20 ml
fugazi 5 ml

Absolue Pour Le Matin   (385 lira,ml ücreti 5,5 lira)

SilverStar 5 ml
protectedsugar 15 ml
Eminth 5 ml
fugazi 5 ml

Aqua Universalis Forte   (550 lira,ml ücreti 8 lira)

SilverStar 5 ml
Eminth 5 ml

Pluriel (430 lira,ml ücreti 6 lira)

trustalt 10 ml
SilverStar 10 ml
teddyboy 10 ml

Re: Maison Francis Kurkdjian

blueskies
Bu konu güncellendi de .
Apsl isterim ben.hem de 5 ml:)

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
blueskies yazdı
Apsl isterim ben
Olur tabiki Armağan bey ama yaz'a girerken APLS bozmasın bizi:)))

Re: Maison Francis Kurkdjian

jambi
yaz filan dinlemeden dün sipariş verdim ben,ama sitenin ödeme sayfasında sorun yaşadım biraz uğraştık,birde sample talebim oldu umarım gönderirler.bu arada 400 tl lik parfüme 8 tl kargo ücreti nedir anlamadım.
felix yazdı
blueskies yazdı
Apsl isterim ben
Olur tabiki Armağan bey ama yaz'a girerken APLS bozmasın bizi:)))

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
Sample talebiniz olduysa gönderirler.Bu konuda genellikle bonkör davranıyorlar.La Déesse kargoları karşı ödemeli gönderiyor maalesef.

Re: Maison Francis Kurkdjian

SilverStar
5er ml,count me in :)
Life is beatiful

Re: Maison Francis Kurkdjian

fugazi
Lumiere noire kullandınız mı daha evvel Emre Bey? Yaza gider gibi gözüküyor?

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Tamamdır ekledim:))

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
Cevap olarak bu gönderi By fugazi
fugazi yazdı
Lumiere noire kullandınız mı daha evvel Emre Bey? Yaza gider gibi gözüküyor?
Lumière Noire Pour Femme denedim ama PH denemedim maalesef Mehmet bey.
Ancak deneyen arkadaşlar var ise yorumlarını esirgemesinler.Ona göre isteniyorsa ekleyebiliriz tabiki listeye:)

Re: Maison Francis Kurkdjian

jambi
başlık mfk ama,daha önce yapıldımı bilmiyorum  yaz için geranium pour monsieur spliti yapılsa çok güzel olur.

Re: Maison Francis Kurkdjian

fugazi
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Lumière Noire Pour Femme denedim ama PH denemedim maalesef Mehmet bey.
Ancak deneyen arkadaşlar var ise yorumlarını esirgemesinler.Ona göre isteniyorsa ekleyebiliriz tabiki listeye:)
Şunları buldum forumda Emre Bey :)

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/MFK-Lumiere-Noire-Pour-Femme-td35574.html

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Maison-Francis-Kurkdjian-Lumiere-Noire-td14349i20.html

Sizin kullandığınızın baharatlı, aromatik otlu gül versiyonu gibi duruyor. Ecnebiler arasında çok beğenilen kokulardan biri bu.

Re: Maison Francis Kurkdjian

fugazi

Re: Maison Francis Kurkdjian

fugazi

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
Benim için hiç sorun yok.Onuda ekleyebiliriz listeye:)

Re: Maison Francis Kurkdjian

fugazi
Ekleyelim efendim. 10-15ml alabilirim ben.

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
fugazi yazdı
Ekleyelim efendim. 10-15ml alabilirim ben.
Ekledim Mehmet bey:)

Re: Maison Francis Kurkdjian

furkan
Cevap olarak bu gönderi By felix
5'er ml apls ve lm almak istiyorum felix, kaldıysa beni de ekleyin lütfen...

Re: Maison Francis Kurkdjian

felix
furkan yazdı
5'er ml apls ve lm almak istiyorum felix, kaldıysa beni de ekleyin lütfen...
Ekledim Furkan bey.

Re: Maison Francis Kurkdjian

chaos
Emre Bey, beni de APSL e 15ml yazabilir misiniz?
Saygilar.

Re: Maison Francis Kurkdjian

Lnph
Cevap olarak bu gönderi By felix