Mağzalardaki güzel kokular

fsater
Ülkemizde alış-veriş çılgınlığı aldı başını gitti.Mağzalarda buna kayıtız kalmadı ve çok güzel konseptlerle müşterilerine hizmet vermeye çalışıyor.Son dönemde birçok mağzadan güzel kokular gelmeye başladı.Bu başlık altında mağzalarda duyduğumuz kokuları konuşabiliriz.

Kentoptik : bu mağzanın içindeki kokuya bayılıyorum limonu,greyfurtu hatta çiçek kokularını net olarak algılıyorum.Koku bir yerden tanıdık geliyor ama çıkartamıyorum.Çok başarılı bir koku herkese gidip koklamasını öneriyorum.Alıp üzerime sıkasım var o derece başarılı

Re: Mağzalardaki güzel kokular

matrai
Bende derimoda girdiğimde burnuma sürekli tuscan leather kokusu geliyor

Re: Mağzalardaki güzel kokular

fsater
matrai yazdı
Bende derimoda girdiğimde burnuma sürekli tuscan leather kokusu geliyor
şaşırmadım :)

  Chacharel mağzasıda hem maskülen hem çok hoş kokuyor

Re: Mağzalardaki güzel kokular

forallthat
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Bazı markaların kokusu öyle güzel ki, önünden geçerken farkedince içeri girip oyalanıyorum biraz..
Ben Tommy' deki kokuyu beğenmiştim. Çalışanlar bilmiyordu kokunun ne olduğunu.

Araştırdım ve ScentLinq diye bir firmanın o kokuyu ürettiğini gördüm.. Firmayla iletişime geçtim. 250 ml. olarak satabileceklerini söylediler. Öyle yüksek bir fiyatı da yoktu ama tam hatırlamıyorum şimdi. Kokuyu kullanmak için gereken makinenin fiyatı da 1000-1500 TL gibiydi yanlış hatırlamıyorsam..
-Öyleyse bağırın ulan, "Fenerbahçe çok yaşa!" diye..

Re: Mağzalardaki güzel kokular

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By fsater
fsater yazdı
[...]

kentoptik dediğiniz kentparkın içindeki gözlükçüyse eğer, evet; güzel kokuyor orası :) bayaa zaman oldu, eşimin lensi için uğramıştık ve ben direk satıcıya ''burası ne kokuyo?'' dedim. adını bilmiyordu ordaki bayan, makinası var o kokutuyo falan gibi bişiler söyledi. aynı kokuyu tunalıda bi gözlükçüde daha aldım, ikisi aynı gözlükçü müydü onu hatırlamıyorum.

bikaç ay önce tesadüfen ankamall da enza home mobilya mağazasına girdim ve orası da çok güzel kokuyordu. sormak için girdiğim şey yerine kokuyu sordum :) mudo dan alınma velvet oda kokusu olduğunu söylediler. mudoya gidip baktım velvet wood muş. kahverengi şişeli 3 koku vardı üçüde çok iyiydi. bi ara alayım dedim de evdeki oda kokusundan vazgeçemiyorum :)

evdeki oda kokusunu esse mağazasından almıştım aromabotanical markasının exotic amber kokusu. ne yazık ki artık esse de satılmıyor, en son geçen hafta sordum gelmez bi daha dediler. evdeki bitmesin diye çubukları çevirmiyom artık:) yine aynı markanın isminde vanilya geçen başka bi kokusu daha vardı aynı ysl body kouros gibi kokuyodu.
TME

Re: Mağzalardaki güzel kokular

TME
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Mağaza sayılır mı bilmiyorum ama bir kaç sene önce Rixos Sungate'in Spasının çok güzel koktuğunu farkettim, hemen orada çalışan personele sordum ne olduğunu.. Beni kokunun kaynağı olan makineye götürdüler, fiyatını-kullandıkları kokunun ismini vs not almıştım ancak detaylı araştırmaya fırsatım olmadı daha sonra malesef.

Yine konakladığım bir otelde müşteri kabul bölümünün çok güzel koktuğunu farkettim, molton brown markasının mumlarını kullanıyorlarmış. Fiyatlarını görünce soğudum tabi :)

Re: Mağzalardaki güzel kokular

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Dubai'de Address Downtown Hotel'in lobisinde soğuk buharla serinletme makinasına su yerine Terre d'hermes koymuşlar. Şok olmuştum, her yer buram buram kokuyordu.

Re: Mağzalardaki güzel kokular

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By fsater

Re: Mağzalardaki güzel kokular

fsater
bir tanede kötü örnek vereyim.kip mağzalarının içi abercrombie & fitch kokuyor.Heleki armada alışveriş merkezindeki mağzasının önünden geçilmiyor

Re: Mağzalardaki güzel kokular

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By forallthat
Kokusu değil de makinesini almak mesele anlaşılan.
forallthat yazdı
[...]

murrjm
Bu konuda kurumsal markalara çözüm üreten Scent Linq firmasını tek geçerim. Özbay Mobilya'da kokladığım koku hala zihnimde.

Re: Mağzalardaki güzel kokular

ssselçuk
murrjm yazdı
Bu konuda kurumsal markalara çözüm üreten Scent Linq firmasını tek geçerim. Özbay Mobilya'da kokladığım koku hala zihnimde.
katılıyorum damat tween deki kokuda çok güzel..

Re: Mağzalardaki güzel kokular

bravo32
Cevap olarak bu gönderi By fsater
Atelier rebul istanbul un oda parfümü nefis diyorum. Nitekim adamlar aynı esansı hem mum hem oda parfümü hem edc hem edp versiyon olarak üretiyorlar. Denenmeli..

Re: Mağzalardaki güzel kokular

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
ssselçuk yazdı
katılıyorum damat tween deki kokuda çok güzel..
Evet,onlarda scentlink firmasıyla çalışıyorlarmış.
***
Vakkorama'ya daha girmeden 10 metre öncesinden giriyorsunuz koku bulutunun içine

Re: Mağzalardaki güzel kokular

pikcell
Avm'deki mağazalar için güzel bir pazarlama yöntemi bence, satışlara da olumlu etkisi olacağı kesin.

Re: Mağzalardaki güzel kokular

Sercan
Cevap olarak bu gönderi By bravo32
Twist mağazasının kokusu çok iyi ve çok güzel kokusu var SCENTLİQ SATIYOR makinası 350 € kokunun 100 ml 35 € 250 ml 70 €