MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

єяяσя.

Thierry Mugler launches Angel Étoile des Rêves fragrance and scented candle as a special reinterpretation of the legendary gourmand fragrance Angel from 1992, made specifically for the night and its rituals. Angel Etoile des Rêves Eau de Nuit, the “Eau de Parfum for the Night”, is a limited edition available from October 2016.

"Wrap yourself with a delicate negligee of scent as you unveil a new night ritual with the sensual ANGEL Etoile des Rêves. This new Star is an intimate, intense version of ANGEL with an intoxicating fragrance that lasts... all night long. Even the stars won't resist you!"

The oriental–gourmand composition of the new edition is enriched with large quantities of soft white musk to provide the illusion of silk lingerie and cashmere blankets. The sensual perfume of comfort and clean linen is composed of bergamot, praline, patchouli, vanilla and white musk.

The luxurious, round glass bottle in a dark blue color comes with an atomizer pump. The fragrance is available as a 100 ml Eau de Parfum for the price of $135 USD.

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

Bubiraşk
Yarabbim! Harika!
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

allure
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
angel şişeleri çok albenili yahu. bir şişe daha ne kadar güzel olabilirdi ki!!

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

Gofret

orjinaline çok benzer bir koku olmuş, pamuk şekerinin dozunu birazcık arttırarak günümüz trendine adapte edilmeye çalışılmış diye düşünüyorum.
notalar arasında pamuk şekeri yerine pralin görünse de benim burnuma gelen pamuk şekeri oldu..
bunlar ilk izlenimlerim...

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

Bubiraşk
Selam gofret Nereden edindin?
Koku'lar nimettir. Bu bir aşktır.

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

Gofret
Bubiraşk yazdı
Selam gofret Nereden edindin?
Selam, yurtdışından edindim... ayrıca size bir mesaj gönderdim :-)

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

єяяσя.
Müjde.
Artık Türkiye de.
Sephora da bugün gördüm aldım elime okşadım sevdim.
Güzel bi' şişesi var.
Tenime de sıktım.
Büyük ablasına çok benziyor ama onun kadar vurucu deil sanki biraz hafifletilmiş gibime geldi bilmiyorum gribim geçmediği için sağlıklı bişey diyemiycem.
Sephora ya hücuma başlayabilirsiniz

Re: MUGLER Angel Étoile des Rêves Eau de Nuit

Burakkk
Angel'ın sanırım genel olarak o 90'lardaki ve 2000lerin başındaki gibi o çok yoğun hali kalmadı. Koku hafifletildi baya.