MONT BLANC LEGEND INTENSE

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Hafta sonu Douglas'ta gördüğüm; MB , legend serisine Intense modeli ile daha sert ve farkedilebilirliği ve kalıcılığı daha yüksek bir koku piyasaya sürmüş. Mükemmel.. Mutlaka denemelisiniz. :)

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

eMRe
Mont Blanc kokularına karşı bir sempatim var nedense.Individuel kullandım zamanında..iki gün önce Boyner'de deneyeyim dedim Legend Intense'i ama beklediğim gibi çıkmadı.Bence Legend daha iyi kalıcılık olarak (bu da ilginç ama benim tenimde böyle oldu).Ancak hala bu koku tarzında doğru adres Fitch-Fierce :)
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Mont blanc hayranı olarak üzülerek dediğinize katılacağım. Fierce da aldığım olumlu tepkiyi legend da alamadım o yüzden katılıyorum.:)

Diğer konuda ise, özellikle kalıcılık konusunda beraber parfümü sıktığım arkadaşlar daha önceki zamanlara göre çok daha olumlu ve uzun süre tepki verdiler. O yüzden ben de böyle düşündüm.

Çok teşekkürler ilgin için. :)

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

WoodMan
Mont Blanc ın Legend Intense hariç bütün kokularını denedim.Marka kullanıcısına kesinlikle kalite hissiyatı veriyor.Kalıcılık ve hissedilirlik olarak Mont Blanc Legend Special Edition 2012 gerçekten çok iyi denemeniz tavsiye olunur.

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

eMRe
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Fierce tam bir lady magnet Mehmet hocam yazın başka koku arama

Ama ben Legend'ı da edineceğim onu da bir kaç denememde baya beğendim bir şişesi alınıp kullanılabilir..
[...]

aynen öyle haha yaza aber ayarlamak lazım acilen :D

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

Khan
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mont blanc legend, legend intense'den bana göre daha güzel intense biraz daha sonbahar kış aylarına uygun yazın sıkıcı ve boğucu olur tatlılık oranını bayağa bir arttırmışlar. Normal legend buz gibi, sıcak aylarda insana serinlik ve ferahlık hissi veriyor abercrombie fitch fierce ye koku olarak daha yakın.

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

fsater
Parfümörü Nose Olivier Pescheux.One million gibi bir efsaneyi tasarlamış adam.One millionu hiç sevmiyorum çünkü bişeyler eksik kokuda.Legend adeta one millionun olmuş hali gibi. kokularda hiçbir benzerlik bulunmasada benzer kullanım alanları var.Marley Herod'da bu adamın elinden çıkma merakla bekliyorum gelsede doya doya kullansam

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

klasnik
arkadaşlar k.bkmayım gec cevp werdım net gidip duruyo ttnet yine oynamaya başladı bizim evle ama haklılarda 4 laptop 1 tane masa ustu war cntr strike kasılıyo :D

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

klasnik
arkadaşlar ödül almış parfümler varmı acaba dünya çapında fiyati çok uçuk olmayacak fiyat üstlimiti 500 lirayı aşmayacak bilgisi olan warmı?

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

asdaa
Ödül almış parfümleri alarak hata yapma bence. Başkalarının zevki ile senin zevkin bir değildir. Bence mağazaya gidip sizin denemeniz daha doğru olacaktır. Ayrıca Dünyada en çok satılan parfümler listesinde Gio aldı başına gidiyor

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Hocam Fierce konusunda anlaşmamız vardı

Çok kötü kokuyor vasat rezalet çok basit kokusu var

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

eMRe
Evet hocam haklısın ama Mont Blanc konusunun içinde pek gören olmaz sıkıntı yok :)
[...]

Fatih ne yazdın da sildin kardeşim kaçırdım :)

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE

kuzgun1984
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet

Re: MONT BLANC LEGEND INTENSE