MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT ARŞİVE ALINABİLİR...

MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT ARŞİVE ALINABİLİR...

insensıble
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar Ladeesse den 1 er şişe  mfk  lumiere noire pour homme ve apom pour homme spliti denesine karar verdim. Mart 15 e kadar talepleri alıcam yeterli talep olması halinde 15inden sonra ücretleri toplayıp siparişimizi vereceğiz.ML fiyatı ladeesse nin web sayfasındaki fiyatın 70ml ye bölünmesi+1 lirada dekant şişesi ücreti şeklinde ve kargo alıcıya olmak üzere planlıyorum. Talepler  8, 15 ve 30ml şeklinde değerlendirilecektir.Şişeler birsen kolonyadan alınmıştır.. En çok talep eden arkadaşa şişeli kutulu gönderilecektir. Şuan apom70ml 470 tl  Lumiere noire 70 ml 430 tl görünmekte aybaşına değişirse fiyatlarda ayarlama yapılacaktır.

Split kapanmış siparişler talep edenlere ve ödemesini yapanlara gönderilmiştir..konu arşive lütfen.

LUMİERE NOİRE
1  insensible 31 ml
2
3  matrai 15ml (gönderildi)
4  eMRe 8 ml   (gönderildi)
5  royvicety 8ml (gönderildi)
6  Fırat Altun 8ml (arkadaş vazgeçti sanırım isteyene gönderebilirim)

APOM
1 insensible 00 ml
2 kerim34 40ml (gönderildi)
3
4 matrai 15ml (gönderildi)
5 eMRe 7ml (gönderildi)
6 Fırat Altun 8ml (arkadaş vazgeçti sanırım isteyene gönderebilirim.)

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
Belirtmeyi unutmuşum kargolar yurtiçi kargo ile 12:15 saatleri arasında indirimden faydalanılarak gönderilecektir.

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

Kaya

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
8 er ml alabilirim ben de.. Teşekkürler..

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
Umut Kurtoğlu yazdı
8 er ml alabilirim ben de.. Teşekkürler..
yazdım:)

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By Kaya
kerim34 yazdı
Mail attım, hocam.
mailinizi cevapladım kerim34

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

matrai
15 er ml ile katılabilirim

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
matrai yazdı
15 er ml ile katılabilirim
Yazdım üstad

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

eMRe
Ben de ikisinden 8'er ml almak isterim
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
eMRe yazdı
Ben de ikisinden 8'er ml almak isterim
eMRe hocam yazıyorum 2.şişeye geçtik.

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

aydin21
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
APOM homme edt mi yoksa edp mi oluyor?

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
eau de toilette

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

royvicety
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Bende talibim  8 ml. Teşekkürler

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

matrai
spilitte son durum nedir ??

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
Yukarda belirttiğimiz gibi 15 inde ücretleri toplayıp gerçekleştireceğiz... bir sıkıntı yok :)

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

matrai
ödemeyi gönderdim Zeki Bey

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
matrai yazdı
ödemeyi gönderdim Zeki Bey
Teşekkürler Altuğ bey... Diğer arkadaşlar a da mail attım. Siparişimizi pazartesi vereceğiz...

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

royvicety
Merhaba ödemeyi gönderdim. Mail de attım bilginize

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Arkadaşlar 900 tl alış veriş yapacaksınız üstüne de kargo ücreti karşılayacaksınız. La deesse  de bu durum canımı sıktı. Her ne kadar buradan alacağımı söyledimse de harvey nichols ü aradım. Oradan sipariş verdim... bunu problem etmezsiniz sanırım:) Bu arada koku elime geçmeden söylemek istemedim ama harvey de  apom a 430 dediler eger bir yanlışlık yoksa fazla topladığım 40 tl yi ml ölçülerinde geri iade edeceğim. Şimdilik beklemedeyim :))

Re: MFK APOM, LUMİERE NOİRE SPLİT

matrai
hiç sıkıntı yok Zeki bey İsterseniz Zeki parfümeriden alın :)) Bu arada ne zaman elimizde olur canavarlar