MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux ( SPLİT İPTAL EDİLMİŞTİR) herkesten özür diliyorum

MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux ( SPLİT İPTAL EDİLMİŞTİR) herkesten özür diliyorum

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Merhabalar arkadaşlar,
Yurt dışında Amber konusunda referans ürün olarak bahsediliyor. Bence denenmeye değer...

http://www.fragrantica.com/perfume/Maitre-Parfumeur-et-Gantier/Ambre-Precieux-5259.html

ml: 2,3 tl

Kargoyu alıcı öder, splite katılım en az 20 ml boyutunda olursa sevinirim. Elimde şişe kalmadı

20 ml .... Hoca
20 ml .... samisenol
20 ml .... allure
20 ml .....toyota
20 ml .... Umut kurtoğlu
20 ml .... sedatt
20 ml .... alisofya
20 ml ....fgok

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

samisenol
hocam beni yazabilirsin 20 ml

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

samisenol
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Eser
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Sizler kadar gözlemim iyi olmaz ancak fikrimi belirtmek istedim.

Koku HDP ambre 114 e çok fazla benziyor. Notalari daha net ve daha kalıcı.

Fiyatına göre 114 ile kiyaslarsak çok güzel parfum diyebilirim.

Şişe olarak kalırsa içindeki miktar ile birlikte almak isterim Hocam.

Iyi forumlar. .

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

*HOCA*
Şişe ile veremem ayrıca refil şişe bir işinize yaramaz :(

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

allure
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Notalar çok hoş. En sevdiklerim bir arada kaldıysa bir 20 ml de ben alabilirmiyim.

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
20 ml beni de yazar mısınız?

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

toyota
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
yok

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Ya kanka ne güzel parfümler getiriyorsun demekki imkanın var, Clive X' te yiyelim ama :(
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Eser
Emre Bey'de Clive X var diye biliyorum Hocam.
yok

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

yok
Tutaste yazdı
Emre Bey'de Clive X var diye biliyorum Hocam.
Pahalı bir parfüm olduğu için yurt dışından getirtmek daha uyguna gelebilir...
[...]

Arkadaşlar isteyenleri kaydettim. :)

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Clive christian 100 ml 1300 tl civarı, talep olursa onu da getirebiliriz neden olmasın :)

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Mümkünse 20 ml de ben istiyorum hocam. Kargo bilgilerini mail attım

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Arturo's
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

*HOCA*
Elbette arkadaşlar :)

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Medea LoveGergedan
Burada bulunmayan, ürün gamında ilginç seçenekler olan ve fiyat avantajı yüksek olan bir marka MPG. Başka denemeye değer parfümlerini de split olarak foruma kazandırmayı düşünür müsünüz Yasin Bey?

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

samisenol
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
hocam mail attim

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Tabi ki Mete Bey, öneri alabilir miyim :)

Re: MAİTRE PARFUMEUR ET GANTİER - Ambre Precieux

Medea LoveGergedan
Burada kalabalık yaratmamak için mail atayım ben size
12