M7 vintage arıyorum

omerfaruktuna
5 er ml den 2 dekant şişesi almak isterim en az, varsa daha fazlası.
elinde olan benimle irtibata geçerse sevinirim.
Bir insanın önce sesini, sonra yüzünü, en son giysisini unutursunuz. Kokusunu ise aradan ne kadar süre geçerse geçsin unutmazsınız.

Re: M7 vintage arıyorum

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
omerfaruktuna yazdı
5 er ml den 2 dekant şişesi almak isterim en az, varsa daha fazlası.
elinde olan benimle irtibata geçerse sevinirim.
M7 vintage şişesi ile birlikte, bursa korupark boynerde vardı 4-5 ay önce. Bayandan rica etmiştim testerı almak için. Kendisi herhangi bir YSL ürünü alırsam hediye edebileceğini söylemişti.

Orijinal şişesi ile birlikte kaçırma derim.

Re: M7 vintage arıyorum

omerfaruktuna
Istanbul'da ikamet ediyorum, dolayısıyla gidip almam zor. Fiyatı ne kadardı hatırlıyor musunuz?

Forumdan bir hayırsever kardeşimiz alıp gönderirse çok makbule geçer uçuk değilse fiyatı ödemesini (kargo vs dahil) yapabilirim eft ile.
[...]

Ben yokum maalesef Bursa'da hocam. Eminth, özetçi, Nemesis'ten rica edebilirsiniz.

Re: M7 vintage arıyorum

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By omerfaruktuna

Re: M7 vintage arıyorum

omerfaruktuna
iyi olur, haber verirseniz sevinirim. teşekkürler..