M. Micallef - Royal Vintage

matrai

Uzun bir süredir dilimden düşmeyen herkese önerdiğim ve Top 5 imde olan bir parfümden bahsedeceğim bugün.
Bu parfümü öylesine övdümki forumda bir çok arkadaş şu parfümü bir yorumla sevgili matrai diye yazdılar bana.

Hemen kısaca parfüm hakkında aklınızda oluşturabilecek bir kompozisyon vereyim. Parfüme aventusun o en sevdiğimiz dumansı halini anımsatıyor diyebiliriz ama sadece bir anımsatma birebir değil kesinlikle çok çok daha kalitelisi. Hatta ben bu parfümü kullanmaya başladıktan sonra koskoca aventusa axe muamelesi yaptığımı söyleyebilirim.

Koku tanımı olarak. Klas, lüks, enfes diyebiliriz. Koku başından sonuna kadar size bir CEO hissiyatı yaşattırıyor. Zaten bu kadar kaliteli ve enfes bir kokuyu Apple in ölen CEO su Steve Jobs a yakıştırmam bundan herhalde. Steve Jobs yaşarken yanımdan geçse muhtemelen bu kokuyu duyardım

Kokunun en garip yanı tende kokladığınız zaman sert bir parfüm kokusu alırken burnunuzu biraz uzaklaştırınca o dumansı ve klas kokuyu alıyorsunuz. Sanki parfüm tende ayrı ayrı notalardan oluşuyorda koku molekülleri havada birleşiyor gibi.

Notalar minimalist Üst notalarda kırmızı biber ve bergamotla açılıyor bergamot kullanımı biraz sert şu ana kadar gördüğüm en sert bergamot kullanımı diyebilirim. Orta notlarda şipre ve deri ortaya çıkıyor ikisinin uyumu muhteşem dumansılık burada ortaya çıkıyor ve çok uzun bir süre devam ediyor. kokunun karakteristiğini orta notalarda anlıyorsunuz. ve inanınki bu orta kısım size eşsiz bir parfüm deneyimi sunuyor. Oldukça konforlu ve lüks bütün notalar olması gereken yerde. ne eksik ne fazla muhteşem bir uyum var. uzun ca bir süre sonra artık alt notalara geçerken Topraksı olmayan yumuşacık bir paçuli ama ne paçuli. Öyle bir kullanımı varki paçulinin bu kullanımdan bir parfüm yaratsanız ve Creed royal paçuli diye satsanız yok satar o derece. Ve paçuliye eşlik eden hayvansı olmayan bir misk ile parfüm son buluyor

Kısaca toparlayacak olursak parfüm doğal ve oldukça rafine geçişler yumuşacık burnu yormayan zorlamayan ve lüks hissiyatının tavan yaptığı bir parfüm.

Özellikle 35 yaş ve üzeri takım elbise kullanan beyefendi kokusu. Bu yaş grubunu ve giyim tarzını özellikle belirttim çünkü bu parfüm çok kuvvetli onu taşıyacak bir yaş ve giyim tarzı olmalı. Eğer bu giyim tarzı ve yaştan uzaksanız parfüm sizin önünüze geçebilir. yani siz parfümü değil parfüm sizi taşımaya başlar.

Kalıcılık ortalama diyebilirim 6-8 saat arası farkedilirlik ilk 2 saat oldukça fazlayken sonra adım adım tene yaklaşıyor 4 Mevsim kullanıma uygun

Parfümü ülkemizde bulmak imkansız zaten Micallefin üretimi aynı Andy Tauerde olduğu gibi Kişisel atölyede olduğu için çok yaygın bir satış ağı yok. Yurtdışında bulabilirseniz de 180-220 Euro arasında 100 ml şişenin fiyat etiketini görebilirsiniz. Eğer yakınlarda bir avrupa seyahatiniz varsa ve bu parfümü bulursanız kesinlikle alın derim

Fiyat performans açısından parfümün fiyatı bizim standartlarımıza göre yüksek gibi gözüksede verdiği hissiyat fiyatının çok ötesinde olduğundan oldukça fiyatının önünde bir performansı var

Koku güzelliği 10
Kalite hissiyatı 10
Fiyat performans 10
Kalıcılık 8
Farkedilirlik 8
Genel Beğeni 9

Re: M. Micallef - Royal Vintage

agefe
Altuğ Bey yine çok güzel yorumlamışsınız. Devamını bekliyoruz bu yorumların.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

matrai
Artik alışkanlık haline getirdim her hafta sonu bir inceleme yapacağım

Re: M. Micallef - Royal Vintage

swen
Cevap olarak bu gönderi By matrai
benim de beğenimi kazanan bir koku. parfüm harvey nichols'da mevcut.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

esclapez

swen yazdı
benim de beğenimi kazanan bir koku. parfüm harvey nichols'da mevcut.
Fiyatina bakabildinizmi...

Re: M. Micallef - Royal Vintage

esclapez
Yorum icin tesekkurler

Re: M. Micallef - Royal Vintage

vesna
Degerlendirme icin cok tesekkurler. Ilk defa haftasonu denedim ben de bu kokuyu. Cok luks ve kalite hissiyati yuksek. Deri kullanimi muthis. Kusursuz bir sekilde 'feat' yapiyor deri notasi; ara ara one cikiyor, solisti gecmeden.. kokularin ilgisi yok private label'daki deri kullanimi gibi.. bence cok basarili..

Re: M. Micallef - Royal Vintage

vesna
kokularin ilgisi yok ama private label'daki (...)

Re: M. Micallef - Royal Vintage

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Altuğ bey aventusa çok büyük haksızlık yapmışsınız :) Tamam rv güzel koku ama aventusun taklidi bana göre. Zaten o nedenle de güzel koku. Ayrıca yazın gündüz kullanımı için de biraz ağır. Aslı varken bence rv alınmaz.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

RİYAFES
+1

Eminth yazdı
[...]

felix
Bir iki güne bende denemiş olacağım.Bakalım nasıl bir koku.Aventus benzerliği ne alemde:)

Re: M. Micallef - Royal Vintage

Desert oud
Bence de cok güzel koku ama bana kalıcılığı aventusun yanında oldukça az geldi.
1-Aventus 2-MFK Lumiere Noire 3-TF Tuscan Leather 4- Musc Ravageur 5- Ambre Nuit 6-Mona di Orio Vanille 7- Chergui 8- Royal Vintage 9- Private Label 10- D&G Desert Oud

Re: M. Micallef - Royal Vintage

EgemeN
Desert oud yazdı
Bence de cok güzel koku ama bana kalıcılığı aventusun yanında oldukça az geldi.
Ustad aventus daha kalıcı yorumunuza sasırdım royal vintage bende aventustan 2 kat daha kalıcı oldu. Sanıyorum mükemmel bir batch yakaladınız aventusta.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

Desert oud
egemen(tetragon) yazdı
Desert oud yazdı
[...]
Ustad aventusu sabah kullandigimda ogleden sonra kokuyu hale hissedebiliyorken, royal vintage i sabah 7 de kullandigimda sabah 11 gibi hic birsey kalmiyor gibi hissediyorum.
Aventusun batchi konusunda emin degilim dekant olarak almistim.
[...]

Vallahi İyiymis Ustad bende aventusun kalıcılığı 3-4, royal vintage 7-8 saat
[...]

julyus
egemen(tetragon) yazdı
Vallahi İyiymis Ustad bende aventusun kalıcılığı 3-4, royal vintage 7-8 saat
Hocam bizim tenimizdemi bir sorun var anlamadım Hangi batchi denediysem maximum 3 saat kalıyor ve o 3 saat boyunca meyve suyu gibi kokması hoşuma gitmiyor. Royal vintage le karşılaştırdığımda ciddi derecede kalıcılık farkı var.
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: M. Micallef - Royal Vintage

EgemeN
julyus yazdı
egemen(tetragon) yazdı
[...]
İsa'cim herhalde bizim tende problem var 1 sise aventusum var tadımlık sıkıyorum 3-4 saat ancak gidiyor. Ben kalıcılığı royal vintage ile karşılaştırmam bile. Royal vintagedaki deri kullanımı ise bence kokuyu aventustan bir Adım ileriye taşıyor
[...]

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Yorum için teşekkürler.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı

[...]
Gerçekten böyle hissettim ben de.. Çok kalite kokuymuş biraz daha uzun zamana yayıp kullanacağım..Ağzına sağlık tekrardan üstad.

Re: M. Micallef - Royal Vintage

ibrhm
Aventus'un daha olgun ve oryantal hali gibi geldi bana.
12