Lush-Karma

blueskies

Daha önce Lush'ın en orjinal kokusu "Breath of God" dan bahsetmiştim. Şimdi de en günlük kullanıma uygun kokusu Karma hakkındaki yorumlarımı yazıyorum.

Bahsettiğim gibi Lush kokuları çok farklı, herhangi bir parfümünü isimsiz olarak denediğinizde "Lush ürünü" diye anında söyleyebiliyorsunuz. Sanıyorum hepsinde aynı hammaddeleri kullanıyorlar ve bu hammaddeleri de kendilerine özel ürettiriyor olmalılar.

Karma'nın açılışı portakal. Ama nefis bir portakal. Fransız niş parfümleri gibi aynı. Guerlain'in Aqua serisindeki gibi taze,canlı ve pürüzsüz. Ama bu portakal biraz da şekerli.Asitliği bu şekilde yumuşatılmış. Portakalın hemen yanında efil efil bir lavanta kokumuza erkeksilik katmaya başlıyor. Açılış gayet nefis.

Orta notalarda kokumuz " kirlenmeye" başlıyor. O taze nefis portakal; kirli paçuli, kurumuş lavanta,çam kozalakları ile üstü örtülmeye ,sindirilmeye çalışılıyor. Bir bakıma da iyi oluyor. Çünkü o açılış güzel bir el kremi ya da after shave olabilirdi,ancak üzerimde taşıyabileceğim benimle özdeşleşecek olan koku hayatın güzel taraflarının yanı sıra sevmesi zor yanlarını da içermeli. İşte burdaki paçuli kullanımını bu yüzden çok seviyorum. Bu parfüm adeta size oyun oynuyor. Güzel bir şampuan ya da el kremi koklayacağınızı düşünürken sizi gerçek bir erkek parfümünün otsu,hayvansal,odunsu notalarıyla vuruyor.

Son notalarında ise kokumuz biraz da şekerleniyor.Paçuli,portakal kombosuna biraz da vanilya ekleniyor. Leziz bir portakallı kek oluyor, ama çamura düşmüş:P Bu kısım tam bir " crowd pleaser". Son notalarına hemen hemen herkes bayılacaktır diye düşünüyorum.

Kokumuzun kalıcılığı ve fark edilirliği benim için tatminkar. Breath of God kadar yüksek değil bu değerleri ;EDP olduğu için işini yapar,insanları rahatsız etmez ama kendini duyurur. ( En azından ilk 3-4 saat)

Bildiğim kadarıyla serinin en çok satan ve en "karakteristik" örneği de Karma.

Re: Lush-Karma

Shams
Bu konu güncellendi de .
Ben de kullanıyorum ancak bildiğin cayır cayır portakal kokuyor bu parfüm. Sandoz-c miydi neydi. Onun gibi asitli bir portakal.

Neyse gelgelelim son derece doğal bir yapısı olduğu gibi, asitli tarzıyla burnumuzu da biraz zorluyor. Ben portakalın baskınlığı yüzünden diğer notaları pek seçemedim.  Kararsız kaldım ancak diğer parfümlerine göre erkek kullanımına bir tık daha yakın geldi. Yakında blogumda da incelemeyi düşünüyorum.

Olabilir. Kullanılabilir:)
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Lush-Karma

blueskies
Burak sen miydin yazan kolalı jelibon kokusu alıyorum demişsin, sen söyledikten sonra ben de almaya başladım:)

Nasıl oluyor yahu??

;)

Re: Lush-Karma

Shams
Evet bendim=)

Tam çözemedim nasıl oluyor ama oluyor yani değil mi? Ben parfümü ilk denediğim anda jelibon gibi kokuyor dedim sirekt zaten. Portakaldan bile önce bana onu çağrıştırdı. Büyük ihtimal bir kaç esansın birlikte oynadığı bir oyun bu burnumuza.
[...]

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Bir ara Cevahir'de vardı Lush; zannedersem pek tutunamadılar.

Re: Lush-Karma

mete
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Karma aldım tverskaya caddesinden 2 hafta öncesinde. tester köpükleri mi karısmıs nedir? boyle bir agır koku olamaz. herkes nefret etti bu koku yuzunden.
mintli bir ürün var. o fena değil. orjinal birkac urun daha var. ama karma berbat