Lumiere Noire Split (11mlx3) TAMAMLANDI

NA

Lumiere Noire Split (11mlx3) TAMAMLANDI

NA
Bu konu güncellendi de .
Yılbaşı öncesi niyetlendiğim ama christmas tatili sebebiyle güme giden bir split denemem olmuştu.
Niyet yurtdışından getirmekti ama Lumiere Noire'sız yapamadım :) Elimin altında biraz bulunsun diye bugün La Deesse'den 3x11 ml'lik setten aldım.

Şişelerden ikisini vermeyi düşünüyorum. Setin fiyatı 235 TL idi, 11ml'lik şişelerin tanesi 78 TL'ye geliyor. Daha önceki splitten Yılkant ve Firestarter ilgilenirlerse öncelik onların tabii...

Kargo alıcıya ait olur.

1-Firestarter
2-rasitsalar

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

şerif23
bu tarz setleri çook çok seviyorum . elimde bir şişe olmasaydı mutlaka girerdim spilte nadir bey.alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

rapid
Cevap olarak bu gönderi By NA
lumiere noir de batch farkı olduğunu düşünüyorum.yeni batch li ln de gül yoğunluğu azaltılıp baharat yoğunluğu artmış gibi.kendi payıma bu değişikliğin çok yerinde olduğunu düşünüyorum.feminenlik azalmış unisex çizgien daha maskülen bir noktaya ulaşmış.almaya niyetli arkadaşlar kaçırmasın derim.
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
asumer yazdı
[...]
Daha acilisi yapmadim, fark var mi merak ettim simdi :)
Bu arada yanlis hatirlamiyosam bi Lorenzo Villoresi Musk yorumu paylasicaktiniz? Onu da merakla bekliyorum.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

rapid
NA yazdı
asumer yazdı
[...]
Yogun is temposu biraz zamanımı aldı yarın pazar rahat rahat notlarımi toparlarim nadir bey.bu arada kesinlikle ilk kokladigim lumiere noir ile yeni aldigim arasında gül baharat dengesi açısından ciddi fark var sizinde bu konuda Görüşünüzü merak ediyorum.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By rapid
asumer yazdı
[...]
Abdullah Bey, bu akşam La Déesse'deydim. Hamide Hanım belki biliyordur diye sordum bu değişim konusunu. Evet bir değişim oldu ama erkek versiyonunda değil kadın versiyonunda oldu dedi. Gül azaltılıp baharat çoğaltılmış dediğiniz gibi. Dediğine göre erkek versiyonunda bir fark söz konusu değilmiş.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

rapid
Medea LoveGergedan yazdı
asumer yazdı
[...]
Yeni aldığım şişe ile geçen sene aldığım decantshop numunesini arasında ciddi bir fark var Gül ve baharat yoğunluğu açısından.yeni şişe biraz daha kirli diplere ve özellikle kimyon ile tarçın ile dengelenmeye çalışılmış miske sahip. Gül kesinlikle miskin çok önünde değil. Bu hali benim için gayet yeterli ve guzel.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

rasitsalar
Cevap olarak bu gönderi By NA
Merhaba;

Ben 1 adedine talibim. APOM, Acqua Vitae ve Lumiere Noire favorilerimden.

Buarada MFK'nin ürün çeşidi ve yeniliklerini beğeniyle takip ediyorum, en son şunu da yapmışlar muhteşem görünüyor, tavsiye ederim.

https://www.ladeesseshop.com/parfumler/erkek-parfumleri/maison-francis-kurkdjian/maison-francis-kurkdjianthe-fragrance-wardrobe-for-him.html

Teşekkürler.
"I felt something so intense, I could only express it in a perfume."

Jacques Guerlain
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
rasitsalar yazdı
[...]

Merhaba,
Mail atıyorum size.
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
Cevap olarak bu gönderi By NA
Şişelerin ikisine de talip çıktı. Kargolar yarın sabah gönderilecek...
Bilginize.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

firestarter
Nadir bey ödemeyi hallettim. Kargo bilgilerimi mail olarak göndercem ama şu an telden mail hesabıma giremiyorum ofise geçince atarım. Emeklerin için şimdiden teşekkürler.
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
firestarter yazdı
Nadir bey ödemeyi hallettim. Kargo bilgilerimi mail olarak göndercem ama şu an telden mail hesabıma giremiyorum ofise geçince atarım. Emeklerin için şimdiden teşekkürler.
Sağolun Gökay Bey. Kargo bilgilerini bekliyorum...
Yarın sabah göndericem paketinizi.
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
Cevap olarak bu gönderi By rasitsalar
[...]

Raşit Bey size de mail attım, bilgilerinizi paylaşırsanız sizin paketinizi de yarın sabah göndereyim.
Mail ile sorun yaşarsanız eğer 0542 488 74 76'dan mesaj atarak bana ulaşabilirsiniz.

[...]

Çok teşekkür ederim herşey için, çok nazik ve ince düşüncelisiniz.
"I felt something so intense, I could only express it in a perfume."

Jacques Guerlain
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
Paketler bu sabah gönderildi...
NA

[...]

Teşekkürler, güzel günlerde kullanın.

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

firestarter
Nadir bey ürün elime sorunsuz bir şekilde ulaştı, teşekkür ederim.

bu arada reformülasyon olayı yok herhalde 2013-2014 şişe olarak mevcut bu 11 ml refillide denedim aralarında benim algılayabildiğim bir fark yok..
NA

[...]

Siseler cok narin, korkmadim desem yalan olur :) Garantili sekilde paketledim ama yine de ulasana kadar bi heyecan oluyo... Sorun olmamasina sevindim.

Ben denemedim henuz, dogru gunu bekliyorum :)) Bu konuda takintiliyim sanirim biraz. Uygun ortam, uygun kiyafet olsun hakkini vereyim diyorum.

Hava sicakligi bile kokunun karakterini degistirebiliyo, reformule oldugunu dusunenler belki yaz-kis kiyaslamasi yapip yanilmis olabilir... Ama anladigim kadariyla sikayetci olan yok bu degisimden :)
NA

Re: Lumiere Noire Split (11mlx3)

NA
Şişelerin ikisi de teslim edildi.