Luke ile Leilaımızı belirledik Yıldız Savaşlarımızda:)

Luke ile Leilaımızı belirledik Yıldız Savaşlarımızda:)

Sevgili arkadaşlarım ve abilerim merhaba.. Bülent Bey Altın Portakal Ödülleri'ne çevirdi forumumuzu diğer büyüklerimiz ve adminlerimizle beraber..Hepsine tek tek sonsuz teşekkürler hepimiz adına..

Benden rica etti bu çekilişi yapmam adına.Benim için de çok keyifli olacak.. Ben markayı ve hediyeyi öğrendim(ilk defa bir şeyi önceden biliyorum:) ).. Süper bir deneyim olacak kazanan arkadaşlara. Dahasını söylersem kesin dilimin ucundan kaçırırım.

Yarın öğlen açıklamasını yapacağım. 9 şubat gece 12 son gün katılım için. 10 şubat çekilişi yapacağım.

2 hediye olacak. Biri biz erkeklere, biri forumumuzun bayanlarına. Katılım şartları çok basit ( askerliğini tamamlamış olmak,sicil kaydı temiz, 18 yaşını doldurmak )

1-100 mesaj üzeri arkadaşlarımız katılabilecek. ( Son anda spam ileti kasma olursa ne yazık ki ekleyemem çekilişe ama mantıklı ve iyi niyetli arkadaşlarımıza her zaman açığız)
2-Erkekler erkek hediyesi için bayanlarımız bayan hediyesi için katılım sağlayabilecek.
3-Ben :( ve adminlerimiz katılım sağlayamıyor.
4-Daha önce hediye kazanan arkadaşlarımız katılmazsa hediye almamış arkadaşlarımıza daha çok şans doğar diye düşünüyorum ayrıca..

Kazanan arkadaşa şimdiden hayırlı olsun. Musmutlu günlerde kullansın. Let the Game Begin.

BAYANLAR İÇİN

BEYLER İÇİN

POUR HOMMELAR;

01-yalciner51
02-byefendy
03-guardiannnn
04-erdembaba
05-Burakkk CHAMPION
06-ANDY DUFRESNE
07-erdem
08-şerif23
09-ihtiras1519
10-Lagerfeld
11-esclapez
12-Riyafes
13-kupo
14-GkhnUÇAR
15-mm.olcayto
16-policeman_27
17-Zett
18-Tekkenzaibatsu
19-alisofya
20-TME
21-agefe
22-protectedsugar
23-Optuna
24-drekoo
25-kkavuk
26-baykalbul
27-ersin
28-şerif
29-egemen(tetragon)
30-NA
31-B.G
32-imaginary
33-perfumer
34-mryankee06
35-swen
36-Jasezovemalp
37-Ozy
38-WoodMan
39-lespaul59
40-emre
41-berzax
42-BaddestMan
43-ainos
44-desert oud
45-equipa suena
46-Ulucguvener
47-Photographer Boy

POUR FEMMELER

01- Hanımeli
02- Kartaliçe
03- Kaside66 CHAMPION
04- Minty
05- Gofret
06-
07-
08-
09-
10-
11-
12-
13-
14-
15-

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

yalciner51
Bir tahminde bulunmam gerekirse 14 Şubata bağlarım.  Saygılarımla.
Atam İzindeyiz!..

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Umut Kurtoğlu
Matrai Üstadın kulağı çınlasın.(dön artık) Onun çekilişini ileriye götürmem lazım.Trt milli piyango çekilişi için kullandıkları stüdyoyu kiralamayı düşünüyorum çekiliş için.

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

esclapez
Yıl boyu devam eder inşallah çekilişler

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Umut Kurtoğlu
Böyle giderse yılbaşı çekilişinde hisse teklif eder Bülent Bey.

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Photographer Boy
Bülent Bey ve Umut hocama teşekkürler. Merakla izlemedeyim.

Mesaj sınırına takıldık, sağlık olsun :)

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Umut Kurtoğlu
Enes hocam daha var son güne belli olmaz o:)

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

LesPaul59

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Photographer Boy
Enes hocam daha var son güne belli olmaz o:)
Hayırlısı diyelim :)

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

yalciner51
Umut hocam benide yazarmısınız pour homme ye.
Atam İzindeyiz!..

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

lawyerzzz
Mantıklı ve iyiniyetliyim ama mesaj sayım az:)
Mesaj sayısı tutan arkadaşlara bol şans

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

agefe
lawyerzzz yazdı
Mantıklı ve iyiniyetliyim ama mesaj sayım az:)
Mesaj sayısı tutan arkadaşlara bol şans
9 Şubata kadar mesaj sayınızı tamamlayabilirsiniz.

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

byefendy
Bize de yer var mı hocam

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

im here but i didnt do military service
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Umut Kurtoğlu
O zaman önce jedi olman lazım hocam:( Ekliyim mi:)?

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

guardiannnn
bence ekleyin umut hocam
yetmez ama evet
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Mösyö beni eklememişsiniz???

Re: Yıldız Savaşları (Uzay Exclusive Hediyelere Devam)

Umut Kurtoğlu
hahahha hocam o tepki afallattı beni:) katılacak mısınız katılmayacak mısınız anlamadım:) Ekliyorum..