Lubin idole getirene yüzbin lira veriyorum :)

Lubin idole getirene yüzbin lira veriyorum :)

Erkan Ağa

Re: Lubin idole getirene yüzbin lira veriyorum :)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Erkan Sensoy yazdı
Arkadaşlar başlıkta latife olsun diye yazdım ama bulunması hakikaten zor bir parfüm. Forumda bir arkadaştan dekant almıştım. Benim beğenime çok uydu. Elinizde dekant ne var ne yoksa da alabilirim :) Fransa'dan,   Almanya'dan ve Amerika'dan akraba eş dost vasıtasıyla getirtme şansım da var ancak; oralarsa nereden alınmalı sorusunun karşılığını bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Vay anasını arkadaş, arabaya sıktığım odama sıktığım babama illa bitir şunu dediğim günleri biliyorum. Bilseydim kullanmazdım. :)