Bekliyoruz..

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Libra

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By Libra
En nihayet başarabildim:))Biraz karışık bir sıralama oldu.Kusura bakmayın:)

Re: Libra'nın parfümleri

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By Libra
Guzel günlerde kullanın.

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Teşekkür ederim:)

Re: Libra'nın parfümleri

matrai
Libra yazdı
Teşekkür ederim:)
Öncelikle kocaman bir Maaşallah.

Sonrada böyle güzel parfümleri bir araya getirdiğiniz için tebrik ediyorum. Her damlasını sonuna kadar güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

Re: Libra'nın parfümleri

Umut Kurtoğlu
Maşallah gerçekten..Bakalım neler aklımda yer edinecek..Koleksiyonlara bakıp hanıma denettiriyorum fırsat buldukça..

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Çok teşekkür ederim :)

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Teşekkür ederim:)

Re: Libra'nın parfümleri

allure
Cevap olarak bu gönderi By Libra
çok güzel :)
foruma hoşgeldiniz ve benden de bir maşallah :)
orada bir baiser vole essence mi gördüm ben :)

Re: Libra'nın parfümleri

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By Libra

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By allure
Allure,teşekkür ederim.baiser vole edp resimdeki:)

Re: Libra'nın parfümleri

kartaliçe
Cevap olarak bu gönderi By Libra
Şahane bir koleksiyon libracım maşallah güzel günlerde kullan parfümlerini muhteşem görünüyorlar tahmin ediyordum sende böyle bir hazine olduğunu:)

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli teşekkür ederim:)Parfüm dendiği zaman kendimi kaybediyorum.Mantık kalmıyor bende.Eşim bu durumdan çok rahatsız ama elimde değil.

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
Teşekkür ederim kartaliçe:)Hep kendimi frenlemeliyim diyorum ama yapamıyorum.

Re: Libra'nın parfümleri

Re: Libra'nın parfümleri

Re: Libra'nın parfümleri

Libra
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Yeşil kurdeleli olan penhaligon's bluebell,mavi kurdeleli penhaligon's violetta.violetta yı çok seviyorum.keskin bir menekşe kokusu,bluebell biraz daha eski havası olan bir koku.kalıcılıkları gayet güzel.pleasures,klasik olanı.intense i de çok beğeniyorum ama parfüm konusunda hassas olan bir tanıdığımızın imza parfümü.o yüzden onu almıyorum.diğer parfümlerimin isimlerini de birazdan yazıcam:)

Re: Libra'nın parfümleri