Le labo santal 33 splite devam son 20 ml

Le labo santal 33 splite devam son 20 ml

pikcell
Bu konu güncellendi de .
Ürün hocadan yani Yasin beyden alınma onun açtığı spliti tamamlamak için yarısını almıştım. Orada yetişemeyenler oldu onlar için buradan splite devam ediyorum. Ürün bugun ulaştı elime sorunsuzca ve gerçekten beklediğime değdi fazlasıyla. Fiyat olarak ml'i 4 liradan vereceğim yine sadece üZerine 1 lira şişe parası ekleyeceğim. Mesela 15 ml'i 61 liraya gelmiş oluyor.
Kargoyu Alıcı öder.

BU FİYATA LE LABO KAÇMAZ...

Le labo santal 33 - kalan 20 ml
ibrhm             15 ml
forum dışı        60 ml
cmoarnveuts     5 ml
başka forum     10 ml
forum dışı        15 ml
z3m3              50 ml
fgok                15 ml
Alisofya.          10 ml
bilinmeyenadam 15 ml
DMR                25 ml
Umut kurtoğlu  10 ml

Re: Le labo santal 33 splite devam

JhanberG
Bu parfümün foruma kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür eder hürmetlerimi arz ederim.
Görenedir görene, Köre ne ?

Re: Le labo santal 33 splite devam

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
ykarakose yazdı
[...]

Le labo santal 33 - kalan 235 ml
İbrahim bey 15 ml

Dostum bakıyorum da yine vurgun yapmissin:)
Les mona yi da goturmussun
Gizumden kacti sanma
Ne iş

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By JhanberG
Yasin beye teşekkür ederiz gerçekten büyük emek harcadı sağolsun.
JhanberG yazdı
Bu parfümün foruma kazandırılmasında emeği geçen herkese teşekkür eder hürmetlerimi arz ederim.

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Teşekkür ederim sayın hocam, sizden de birşey kaçmıyor:))
şerif23 yazdı
ykarakose yazdı
[...]

Kaçmazzz. Hele söz konusu parfumlerse asla

Re: Le labo santal 33 splite devam

different pulses
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yavuz hocam,Le labo damacana gibi.Evladiyelik olurmus.

Re: Le labo santal 33 splite devam

insensıble
bundan sonrada bergamot 22 yapalım pek methediyorlar yavuz  hocam :)

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
Aynen öyle hocam:))
hantsome36 yazdı
Yavuz hocam,Le labo damacana gibi.Evladiyelik olurmus.

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
Tabiki Yasin bey yardımcı olursa neden Olmasın hatta tüm seriyi getirebiliriz sırasıyla sene sonuna kadar.
insensıble yazdı
bundan sonrada bergamot 22 yapalım pek methediyorlar yavuz  hocam :)

Re: Le labo santal 33 splite devam

XXX-2

Re: Le labo santal 33 splite devam

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
ben de bir 5ml ye talibim Yavuz Bey..

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By XXX-2
Serkan hocam teşekkürler, daha güzelleri size olsun.
serko yazdı
Yavuz bey şişe çok klas duruyor ;)

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Cevap olarak bu gönderi By cmoarnveuts
E-mail ile bilgilerinizi paylaşırsanız yardımcı olayım size de.
cmoarnveuts yazdı
ben de bir 5ml ye talibim Yavuz Bey..

Re: Le labo santal 33 splite devam

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yavuz hocam kargo az önce ulaştı, herşey için çok teşekkürler. Yalnız kargo ücreti biraz yüksek geldi. ben yandım diğer arkadaşlar yanmasın(;

Re: Le labo santal 33 splite devam

pikcell
Rica ederim güle güle kullanın. Yurtiçi kargo ile gönderdim ama diğer kargo firmalarının da fiyatları pek uygun değil, dosyayı bile 12 liradan gönderiyorlar indirimin falan yoksa. Ben yinede size eko paketten gönderdim daha uyguna, kargo fiyatları ne yazıkki bu seviyelerde ancak şube teslim olursa yada şirket anlaşması olursa daha da uyguna geliyor:)) İsteğe göre gönderim yaptığım için en uygun paketi seçtiğimden emin olabilirsiniz.
ibrhm yazdı
Yavuz hocam kargo az önce ulaştı, herşey için çok teşekkürler. Yalnız kargo ücreti biraz yüksek geldi. ben yandım diğer arkadaşlar yanmasın(;

Re: Le labo santal 33 splite devam

ibrhm
Emin bey'den noir de noir bursadan 3,60TL'na, Kayseriden sizin kargo 10,40TL'na geldi;) ikisi de aynı anda yurtiçi kargo tarafından teslim edildi, kargocu da şaşırdı bu kadar fark olmasına. Bu kadar güzel bir parfüme ulaşmanın o kadarcık farkı da olsun, önemli değil. Çok teşekkür ederim tekrardan.

ykarakose yazdı
[...]

Ek bir indirimim olmadığı için ancak eko paket ile gönderebildim.
İnternet sitesinden de hesaplama sayfasından giriş yapıp yazdığınız zaman 1 adet dosya fiyatı 10,66+kdv , 1 kg koli ise 13,59+kdv çıkıyor (Kayseri-Konya).Yurtiçinden avukatlara özel bir kampanya var benim bildiğim o yüzden Emin bey'in kargosu çok uygun fiyata gelmiş size. Farkın kaynağı bu, kusura bakmayın bu yüzden.
ibrhm yazdı
[...]

Re: Le labo santal 33 splite devam son 160 ml

cmoarnveuts
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yavuz Bey dekantları aldım. ciddi paketleme için teşekkürler, hoşçakalın..

Re: Le labo santal 33 splite devam son 160 ml

pikcell
Rica ederim güle güle kullanın, gerçekten aldığınıza değecek bir koku.
cmoarnveuts yazdı
Yavuz Bey dekantları aldım. ciddi paketleme için teşekkürler, hoşçakalın..
12