Le labo SANTAL 33, (ARŞİVLENEBİLİR )

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
LE LABO / SANTAL 33

Arkadaşlar ml = 4 tl den getirtebilirim. Bir de getirecek arkadaşa ufak bir pay OLUR O KADAR...

Yalnız katılım olmazsa bunu karşılayamam. fikrinizi almak istiyorum. Este Lauder aldı firmayı bozmadan alsak fena olmaz. Hem bu fiyatlara asla bulunmaz. Türkiyede olsaydı şişesi 800- 900 tl civarı satılırdı.

http://www.fragrantica.com/perfume/Le-Labo/Santal-33-12201.html

https://lelabofragrances.com/us_en/shop.html?fragrance=48

KATILIM
Hoca ......        50 ml
Md. ........        25 ml
Dmr ........       15 ml
Jhanberg.        15 ml
hanstome        10 ml
Asumer           15 ml
İsseyblue         10 ml
Toyota.            15 ml
Emrah.              5 m
Besle                5 ml
İnsensible       15 ml

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

JhanberG
Hocam destekliyoruz seni yaz bana 15 ml
Görenedir görene, Köre ne ?
DMR

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

DMR
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
15 ml bana da..
slm

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

pikcell
Şimdiye kadar kokladığım en iyi sandal ağacı kokusu idi, 3ml lik decantını kullanmaya kıyamamıştım, fiyat olarak da çok uygun bence kaçırılmaması gereken bir split.

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

*HOCA*
Teşekkürler arkadaşlar, bir deneyelim bakalım. :)

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
Yakup Beyciğim sizi de yazalım mı :)

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

pikcell
özelden yazdım size

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

rapid
hocam ben tam boy bir şişe istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

different pulses
Mail attim

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

different pulses
10 ml.yaz hocam

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

rapid
Yasin hocam 15 ml de bana yazalim

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By pikcell
ykarakose yazdı
özelden yazdım size
Seni seni seniii  anladin sen...
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: BİR SPLİT DAHA AMA BU SEFERKİ DESTEK OLURSA ( SANTAL 33 )

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Elbette efendim :)

asumer yazdı
Yasin hocam 15 ml de bana yazalim

Re: Le labo SANTAL 33, parfüm alınıyor, katılıma devam daha da bulunmaz :)

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Hocam 10ml de bana yazarmisiniz

[...]

Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
senden isetdiğim koku farklı kardeşim:))
Fatih68 yazdı
ykarakose yazdı
özelden yazdım size
Seni seni seniii  anladin sen...

Re: Le labo SANTAL 33, parfüm alınıyor, katılıma devam daha da bulunmaz :)

toyota
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: Le labo SANTAL 33, parfüm alınıyor, katılıma devam daha da bulunmaz :)

*HOCA*
Elbette, teşekkürler :)

Re: Le labo SANTAL 33, parfüm alınıyor, katılıma devam daha da bulunmaz :)

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Bana da bedava gönderir misiniz?
yok

Re: Le labo SANTAL 33, parfüm alınıyor, katılıma devam daha da bulunmaz :)

yok
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
5 ml de biz deneyelim gardaş :)
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit
123