Lavanta

Mutlu korkmaz
Bu konu güncellendi de .
Taz

Re: Lavanta

Taz
Ben açıkçası lavantanın bir erkeğe yakışmadığını düşünüyorum. Tabi bu benim şahsi fikrim.
Çocukken her akşam yatmadan önce ve aklıma geldiği her an Tanrı'ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim. Bir gün Tanrı'nın çalışma tarzının bu olmadığını anladım. Ertesi gün gittim kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam yatmadan önce Tanrı'ya günahlarımı affetmesi için dua ettim.

Re: Lavanta

allure
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz
Lavanta en sevdiğim kokulardan biridir. Keşke erkek parfümlerinde olduğu kadar kadın parfümlerinde de kullanılsa. Çok fresh,çok taze bir hissi var. Klasik bir çiçek kokusu asla değil.

Re: Lavanta

Lagerfeld
Sevgili Allure,

Chanel Les Exclusifs serisinde Jersey'de çok hoş, rahat ve temiz bi' lavanta kullanımı var. :) Aklınızda olsun.

:)

Re: Lavanta

vesna
Rania j. Lavande 44 de cook naif. Bir derania j'ni sadece dogal içerik calistigini dusunecek olursak..

Re: Lavanta

Umut Kurtoğlu
Caron un pour homme ve masculin pluriel'i seviyorum lavanta notasında. Çok deştiğim derinliklerine indiğim bir nota değil açıkçası..

Re: Lavanta

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By vesna
vesna yazdı
Rania j. Lavande 44 de cook naif. Bir derania j'ni sadece dogal içerik calistigini dusunecek olursak..
Çok istedim denemek ama fırsat olmadı üstad..

TME

Re: Lavanta

TME
Kendimi şartlamıştım hiç bir notaya önyargılı olmamalıyım, sevmediğim nota olamaz diye ama farklı zamanlarda çok sayıda kokuyu denememe rağmen son kararımı verdim: Lavantaya dayanamıyorum.

Re: Lavanta

yalciner51
Kişisel zevk meselesi. Lavanta ön planda olmamak kaydıyla parfüme hoş bir hava katıyor..
Atam İzindeyiz!..

Re: Lavanta

MeaCulpa
yalciner51 yazdı
Kişisel zevk meselesi. Lavanta ön planda olmamak kaydıyla parfüme hoş bir hava katıyor..
+1 👍
Je deviens folle

Re: Lavanta

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz
Caron lardaki kullanımı seviyorum..özellikle third man ayrıca sartorial da severek kullandığım tokat atan parfumlerden

Re: Lavanta

Optuna
İnfuze ederek olusturdugum lavanta yagı. Bunu rahatlatici olarak kullanmayi amaclıyorum. Tek basina saf lavanta bilindigi uzere asidik ve yakici bir koku verebiliyor. Karisimlarda tabi kullanilabilir ama lavantanın stres konusunda bir cok yarari sozkonusu.

not: 12 aylık bir süreç ve tamamen dogal:)

Private Label - Ursa

Re: Lavanta

guardiannnn
ben çok seviyorum emrah abi lavantayı.. ve stres konusunda sakinleştirici etkisini düşündüğüm için her sabah kuruma girerken,
bahçeden bir iki dal koparıp, odaya bırakıyorum. kuruyorlar, ama koku yaymaya devam ediyorlar.. ben senin kadar becerikli değilim yağ falan yapamam sanırım :)

bunlarda odamdaki bu sabahtan taze ve daha öncesinden kurumuş olan lavantalar;

follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Lavanta

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By Mutlu korkmaz