Lancome - La Vie Est Belle

elle61
Bu konu güncellendi de .
La vie est belle bence Lancome modaevinin yaptığı en iyi parfüm. İçeriğinde benim çok sevdiğim vanilya, paçuli, pralin gibi notalar var. İçerikten anlaşılacağı üzere şekerli bir parfüm. Ancak bu şekerlilik çocuk parfümü kıvamında değil, oldukça kadınsı bir havada. Bu yüzden kullanıcı yaş aralığı 30 üzeri diyorum. İnanılmaz kalıcı bir parfüm. 3 fısla tüm gün tatlı tatlı La vie est belle kokmanız işten bile değil. Kalıcılığı rahat bir 10-12 saat. Parfüm kesinlikle kışlık kullanıma uygun. Yazın gündüz kullandığınızda aşırı ağır olacaktır. Yaz geceleri için az sıkmak koşuluyla yine de kullanılabilir derim ben.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

şerif23
Tarzini  sevdiğim söylenemez.  Ve lancome un en iyi parfumunun acikara tresor olduğunu düşünüyorum

Re: Lancome - La Vie Est Belle

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By elle61
eşimin üstünde beğenilen ve sorulan kokulardan birisi.hatta onda beğenip alan arkadaşları falan oldu o derece. bayık şekerli bi koku. vanilya paçuli vb diye yazmıycam şekerli diye tanımlamak yeterli bence. kalıcılık ve farkedilirlik bomba. eşim dışarı çıkarken sıkıyo, biz o kadar saat dolaşıp geliyoz eve dönüyoz yatak odası hala la vie kokuyo.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Tek iyi yanı zamk gibi kalıcı olması bence. Çok şekerli ve ağır. İlk çıktığında blind buy yapıp aldım, güzel yorumlarda aldığım oldu ama genellikle ağır olduğu söylendi bana.
ayrıca bence lancome'un en iyi kokusu miracle

Re: Lancome - La Vie Est Belle

murrjm
Parfum Intense'ini de yapmışlar.Hadi bakalım

http://www.fragrantica.com/perfume/Lancome/La-Vie-Est-Belle-L-Eau-de-Parfum-Intense-31181.html

Re: Lancome - La Vie Est Belle

elle61
murrjm yazdı
Hımm, İntense'si en yapılmaması gereken parfümlerden biri bu.  Zaten çok yoğun bir parfüm. Yine de denemek lazım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

murrjm
Kesinlikle .Şu an hayal bile demiyorum

Re: Lancome - La Vie Est Belle

elle61
murrjm yazdı
Kesinlikle .Şu an hayal bile demiyorum
Beklentiyi yüksek tutmamak gerekiyor, büyük ihtimalle hacı yağı gibi bir şeydir. Ağırlıkta Black Orchid ile yarışacağını düşünüyorum. Hatta Black Orchid, 1 saat bekleyince biraz hafifliyor, bunda öyle bir şey olacağını düşünmüyorum ama...Şöyle bir şey daha var: La Vie Est Belle'nin Absolu flankerı, ''absolu'' olduğu halde klasiğinden daha az şekerli, daha hafif. Ama parfümün güzelliği korunmuş hatta daha da arttırılmış diyebilirim. Belki bir ihtimal, bu yeni flanker da bu şekilde tasarlanmış olabilir, bilemiyorum. Denemek lazım. Ama İntense dedikleri için acayip ön yargılıyım.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
Bu gidişle yakında "L'Essence" versiyonu da çıkabilir La Vie Est Belle'in

Re: Lancome - La Vie Est Belle

allure
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
notalar müthiş!!! bence klasik versiyonu ile ilgisi olmayacak.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
murrjm yazdı
Bu gidişle yakında "L'Essence" versiyonu da çıkabilir La Vie Est Belle'in
 Olur mu, olur...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Minty

Re: Lancome - La Vie Est Belle

elle61
Minty yazdı
Ben icin de Lancome'un saheseri Poeme, su ana kadar kullandıgım en feminen, en kadınsı parfum. Narin, duygu dolu, performansi da yuksek.

La Vie Est Belle EDT hic fena degil, EDP'e gore biraz daha floral ve fresh, hala epey gourmand, ama daha cok katmanli. EDP dumduz geliyor bana.
Edp'sini epeydir kullanıyorum. Pek çok parfümüm olduğu için 75ml.lik parfüm çok uzun süre gitti bana. Üstelik anormal kalıcı olduğu için parfümle banyo yaparcasına kullanmama gerek de yok. Ancak bu parfümle alakalı en iyi bildiğim şeylerden bir tanesi şu: İnsanlar üzerinde çok farklı etkiler bırakıyor. Kimisine göre çok düz, kimisine göre çok karmaşık, kimisine göre romantik, kimisine göre çok ağır, kimisine göre ağırlık yönünden gayet kararında güzel bir kışlık, kimisine göre çok kötü, kimisine göre efsane...
Acayip bir şey, ne bileyim bir parfümün bu derece birbiriyle alakasız etkiler bırakabilmesi.
Ben seviyorum bu parfümü yaaa... Edpsini, edtsini, L'absolu'sunu...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

kartaliçe
Ben sevemedim bu parfümü şeker bombası gibi geliyor belkide benim tenimde öyle oldu bilemiyorum.zaten lancome un üç tane parfümünü seviyorum poeme,tresor edp,la nuit tresor diğerleri benim zevkime hitap etmiyor

Re: Lancome - La Vie Est Belle

beyazgölge
"l'absolu" versiyonu da daha yoğun deniliyor (ki sadece 20 ve 40 ml şeklinde piyasaya sunuldu). intense ondan da mı yoğun olacak ki acep

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Burakkk
Bu parfümü bende bir türlü sevemedim. Çok şekerli ve genç kız işi geliyor. Bence Lancome'un en başarılı parfümü "Magie Noire" ve "Climat" ama Türkiye'de satışı yok ne yazıkki. Ayrıca "Magie Noire" erkek kullanımına oldukça uygun maskülen yanı ağır basan bir parfüm.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Medea LoveGergedan
Bu parfümde aşırı tatlılıktan ziyade beni rahatsız eden şey, ekşimiş bozulmuş bir gıda maddesi ya da açıkta günlerce kalmış bir içkiden gelen gibi bir kokunun uzun süre kendini hissettirmesi. Bunun ne olabileceğini araştırdığımda karşıma yeni nesil süsen (iris) olabileceğine dair bilgiler çıktı. Hızlı yıllandırma tekniği (tekniği yanlış anlamış olabilirim, kısaca yeni bir teknik diyebiliriz) ile elde edilmesi çok kolaylaşan ve çok ucuzlayan, bu nedenle de pek çok parfümde kullanılan bu yeni nesil süsenin "maya" gibi bir kokusu olduğu ve eski tarz süsenin verdiği kalite hissiyatını vermediği belirtilmiş. Bunun azaltıldığı flankerlar varsa muhtemelen daha kabul edilebilir kokuyorlardır.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Re: Lancome - La Vie Est Belle

Burakkk
La Vie Est Belle hala midemi bulandıran ender parfümlerden. Artık ciddi anlamda bıktım sokakta her geçen kızda bu parfümü duymaktan. Benim kız arkadaşım kullansa bu kokuyu soğurum, en ufak etkileyici çekici bir yanı yok.

Re: Lancome - La Vie Est Belle

elle61
Şimdi bana verilen sampleden İntense olanını denedim. Aşırı şekerli, artık hakikaten mide bulandırıcı olmuş. Ki ben klasik La Vie'yi severim. Ama bundan nefret ettim. Telefonumun şarjı dolunca samplenin resimlerini de atarım. Şişesinin şeklini filan görmüş olursunuz.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.
12