Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

dewnew

Re: Lady Killer Parfümler

camorr
Ladykiller arıyorsanız AXE tavsiye ederim

Re: Lady Killer Parfümler

drekoo
Cevap olarak bu gönderi By dewnew

Re: Lady Killer Parfümler

connoisseur

Re: Lady Killer Parfümler

eren_c.

Re: Lady Killer Parfümler

serif
Admin
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı
Hic gulecegim yoktu. :)) Lady killer, man eater, pant neyse.. :) Hastayim su terimlere..

Eger biri sizi gercekten seviyorsa şu cumalari camii onunde sakalli dedeler tarafindan satilan hacı miski de surseniz siz yine gozune cekici gorunursunuz. Sizi itici buluyorsa da dunyanin en pahali en niş parfumune bastan asagi bulansaniz ne olur, hem sizden hem de sizi hatirlattigi icin o parfumden nefret eder. :) Neyse, bu bambaska bir konu..

Parfumu tasiyabilmek onemli olan.. Tenle, karakterle, duruşla, yani sizinle olan uyumu..
Ben yanimdan gecerken kaliteli bir parfumu iyi tasiyan birini daima takdir etmisimdir, taniyorsam bunu dile de getiririm.
Sahsi olarak karsi cinste, cok baskin baharatli,agacsi ve aromatik guclu ve karakteristik kokulari begenirim, ama yani bunu sevmedigim biri kullansa ne olur kullanmasa ne olur..
+1

Özellikle son cümlenizin virgül sonrası işin özü.

--------------

Dip Not: Arkadaşlar yanlış anlamayın ama bu başlık beni rahatsız etti.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Lady Killer Parfümler

camorr
Nautica Voyage
Greet Avenues

Çevrenizdeki bayanlar hakkın rahmetine kavuşmazsa iade alıyorlar.

Re: Lady Killer Parfümler

MeaCulpa
Tiziana terenzi Casanova ( inanılmaz geri dönüşler var )
Dior homme intense , parfum
Şuan onca niche ve desinger arasından bunlar popüler, çevremdeki insanların söylemesiyle .
Ama bir bilgi vermekte istiyorum Casanova bende baş ağrısı yapıyor 6-7 kez kullandım her seferinde ağrı yaptı şüphelenmedim değil.
Je deviens folle
..

Re: Lady Killer Parfümler

..

Re: Lady Killer Parfümler

eren_c.

Re: Lady Killer Parfümler

camorr
Tüm kadınların uniform bir blok gibi değerlendirilmesi ilginç.
..

Re: Lady Killer Parfümler

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By eren_c.

Re: Lady Killer Parfümler

camorr
A☆MEN yazdı
eren_c. yazdı
A☆MEN üstada kesinlikle katılıyorum. Ladykiller tanımlamasındaki mübalağaya pek takılmamak lazım bence de. Sonuçta bayanlar arasında genel beğeniye uygun ya da herhangi bi kokunun bir hanfendi tarafından yoğun bir şekilde övgüye mazhar olması minvalinde yorumluyorum şahsen...
Katiliyorum dostum zaten bu iddiada bulunan da biz kullanicilar degiliz , bu iddia ureticelere ait,reklam afislerinden videolara bu iddiada bulunan tum parfumler isin bu yonunu ortaya koyuyor..(kadinlari cezbetme vurgusu)

Bizim konustugumuz sadece bu iddiada bulunan parfumlerden tecrube ettiklerimiz.

Sadece birkac ornek toparladim ki onlarcasi mevcut hepsinde vurgu ayni ,alin kullanin bayanlari cezbedin!

Hocam yanlış anlamayın ama hepsi berbat reklamlar.
..

Re: Lady Killer Parfümler

..

Re: Lady Killer Parfümler

camorr
Hocam burası özel şirket değil ki piyasa gerçeklerine cevap versin. Parfüm forumundan ziyade yabanstore'da av malzemesi tavsiye başlığı gibi başlık. Şahsen ben forumdaki seviyenin "Van milyın ile ne karı kız düşürdüm be kanka" düzeyine gelmesini istemem. Bahsettiğiniz niyetle foruma takılan arkadaşlara haddim değilse de tavsiyem paralarını boş yere çarçur etmesinler kadınları yukarıdaki reklamlardaki gibi etkileyen bir parfüm yok. Eminönü'nde afrodizyak parfüm satan tezgahtarlara da inanmayın. Neyse gece gece çok duyar kastım.

Re: Lady Killer Parfümler

cantona8

Re: Lady Killer Parfümler

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
blueskies yazdı
Arkadaslar gerçek bir "lady killer" arıyorsanız, Kouros'u tavsiye ederim. Hakkaten çok leşiniz olur:P

Ya bilmiyorum da mesela size hiç oluyo mu, hatunlar kolay gelmeye başlıyo bi noktadan sonra, " challange" arıyorsunuz. Ne biliyim iste çıtayı hep yükseltiyorsunuz falan... Bence sürün Kouros'u gitsin. Hayvan herif, iğrenç kokuyodu ama yine de yattım onla desinler...

;)
ve fakat 3 yıl içerisinde forumun daha düzeyli hale gelmesi durumuna çok sevindim.
2013den bu yana, kimse bu başlıkta böyle ucuz/bayağı cümleler kurmamış çok şükür
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Lady Killer Parfümler

Makedon

Re: Lady Killer Parfümler

[...]